Το ανανεωμένο Peugeot 2008 έφτασε πλέον στην Ελλάδα και φιλοδοξεί να συνεχίσει την εντυπωσιακή πορεία του απερχόμενου στη χώρα μας, όπως συμβαίνει εξάλλου σε όλη την ευρωπαϊκή αγορά. Οι διαστάσεις του αναβαθμισμένου μοντέλου παρέμειναν ως είχαν, δηλαδή εξακολουθεί να διαθέτει 4,3 μέτρα μήκος, σχεδόν δύο μέτρα πλάτος και 1,55 μέτρα ύψος, ενώ το ίδιο ισχύει και για τον χώρο αποσκευών με μίνιμουμ όγκο 434 λίτρων.
Εμφανισιακά έχουμε κάποιες στοχευμένες διαφοροποιήσεις, που κάνουν τη διαφορά και αναδεικνύουν τον δυναμικό και εκλεπτυσμένο χαρακτήρα του Peugeot 2008. Οι αλλαγές εστιάζονται κυρίως στα μπροστινά φωτιστικά σώματα με τα τρία κάθετα ‘’νύχια’’, που έχουν ενσωματωθεί στα μαύρα πλαίσια του προφυλακτήρα, ενώ πίσω προβλέπονται νέα φώτα τεχνολογίας LED με χαρακτηριστικές διπλές και λεπτές λωρίδες σε οριζόντια διάταξη.
Δυνατά φύσηξε ο άνεμος της αλλαγής και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπου όλα περιστρέφονται γύρω από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών Peugeot i-Cockpit, που προβλέπεται σε όλες τις εκδόσεις εκτός της βασικής Active. Σημαντική αναβάθμιση συνιστά η -στάνταρ πλέον- κεντρική οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων με διαγώνιο 10 ιντσών, η οποία είναι υψηλής ευκρίνειας στις πλουσιότερες εκδόσεις Allure και GT, ενώ στο προσεγμένο και ευρύχωρο σαλόνι τοποθετούνται αναβαθμισμένης ποιότητας υφασμάτινες επενδύσεις.
Η Peugeot παραμένει πιστή στην επιτυχημένη στρατηγική της, να προσφέρει όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές στους πελάτες της και το ανανεωμένο Peugeot το επιβεβαιώνει στην πράξη, αφού λανσάρεται ως αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά και με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Το ηλεκτροκίνητο Peugeot e-2008 αποδίδει 156 ίππους και προσφέρει αυξημένη αυτονομία έως 406 χιλιομέτρων, ενώ εφοδιάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh. Οι Γάλλοι αναφέρουν ότι ο χρόνος φόρτισης της μπαταρίας από 20% έως 80% απαιτεί μόλις μισή, εφόσον γίνει σε ταχυφορτιστή, ενώ σε Wallbox χρειάζονται 4 ώρες και 40 λεπτά.
Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές μπορούν επίσης να επιλέξουν μεταξύ δύο τρικύλινδρων βενζινοκινητήρων 1,2 λίτρων της πολυβραβευμένης οικογένειας PureTech με αντίστοιχη απόδοση 100 και 130 ίππων και στάνταρ σύστημα Stop and Start για εξοικονόμηση καυσίμου. Το μοτέρ των 100 ίππων συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ στο ισχυρότερο των 130 αλόγων υπάρχει και η δυνατότητα παραγγελίας με το γνωστό αυτόματο οκτατάχυτο σασμάν EAT-8.
Στους λάτρεις της πετρελαιοκίνησης απευθύνεται το Peugeot 2008 BlueHDi 130 EAT8 με τον τετρακύλινδρο ντιζελοκινητήρα 1,5 λίτρων και 130 ίππους ισχύ, που πηγαίνει πακέτο με το αυτόματο κιβώτιο EAT8. Το γαλλικό best seller διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, το βασικό Active, το πλούσιο Allure και το κορυφαίο GT, που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού και προσφέρονται σε λογικές τιμές με βάση τα σημερινά δεδομένα της αγοράς.
Δείτε αναλυτικά τις τιμές του ανανεωμένου Peugeot 2008 στην Ελλάδα:
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.