Διατήρηση της έντονης προωθητικής εμπορικής πολιτικής στο ράφι προβλέπει η φετινή στρατηγική της Coca Cola Τρία Έψιλον, η οποία εστιάζει παράλληλα στα νέα λανσαρίσματα και στην δημιουργία trends με στόχευση…
Coca Cola: Νέα λανσαρίσματα με στόχευση στο premium HoReCa - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Πηγή άρθρου
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.