Η «ευθραυστότητα»του brand loyalty γίνεται πολύ πιο έντονη εξαιτίας
τόσο του πληθωρισμού όσο και της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών.
Διαβάστε περισσότερα στο pdf της έκδοσης……
Ειδικό Αφιέρωμα: Focus in Business – Retail - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Πηγή άρθρου
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.