Το εφετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 ξεκίνησε την Κυριακή 5 Μαρτίου από το Μπαχρέιν, όπου νίκησε μεν ο Μαξ Φερστάπεν με την ομάδα της RedBull, ωστόσο την παράσταση έκλεψε ο Φερνάντο Αλόνσο με AstonMartin. Ο 41χρονος πιλότος απέδειξε στην 357η συμμετοχή του σε Γκραν Πρι της Formula 1 την αναμφισβήτητη κλάση του και τις δυνατότητές του παρά τα…χρονάκια του, αφού κατάφερε και τερμάτισε τρίτος στον πρώτο αγώνα του με τα χρώματα της AstonMartin.
Η επίδοση του Αλόνσο αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία, αν σκεφτούμε ότι η ομάδα της αγαπημένης μάρκας του Τζέιμς Μποντ πάλευε πέρυσι με νύχια και με δόντια απλά να πλασαριστεί στην πρώτη δεκάδα και δεν το πετύχαινε μάλιστα συχνά. Εφέτος δείχνει σαν να την άγγιξε ένα μαγικό ραβδάκι και εμφανίστηκε μεταμορφωμένη προς το καλύτερο, ενώ ο ίδιος ο διευθυντής της Mercedes, Τότο Βολφ, εκτιμά ότι η AstonMartinδιαθέτει αυτή τη στιγμή το δεύτερο γρηγορότερο μονοθέσιο μετά τη RedBull, η οποία είναι το ακλόνητο φαβορί του πρωταθλήματος.
16% άνοδος σε μία ημέρα
Το ίδιο «φουριόζα» με τα πράσινα μονοθέσια στην πίστα ήταν και η συμπεριφορά της μετοχής της AstonMartinστο ταμπλό του χρηματιστηρίου, όπου η τιμή της εκτοξεύτηκε στα ύψη μετά την εκπληκτική εμφάνιση του Αλόνσο, αλλά και την εξαιρετική έκτη θέση και την πολύ καλή επίδοση του άλλου οδηγού της, Λανς Στρολ. Συγκεκριμένα, η χρηματιστηριακή τιμή της μετοχής της AstonMartin σημείωσε την επόμενη ημέρα μετά το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν μία εντυπωσιακή άνοδο της τάξης του 16%.
Για να είμαστε δίκαιοι, η μετοχή της AstonMartinκατέγραφε όλο το τελευταίο διάστημα άνοδο λόγω των καλών οικονομικών αποτελεσμάτων της γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας. Μία διψήφια ημερήσια αύξηση θεωρείται ωστόσο άκρως ασυνήθιστη για μία μετοχή εταιρείας από τον κλάδο της αυτοκίνησης και δεν παρατηρείται εύκολα, αν εξαιρέσουμε το φαινόμενο Tesla.
Θετικές προοπτικές
Το σενάριο να συνεχιστεί αυτή η τάση είναι ρεαλιστικό, εφόσον επαναλάβουν ο Αλόνσο και ο Στρολ τις καλές επιδόσεις τους και στα επόμενα Γκραν Πρι της χρονιάς. Οι πιθανότητες είναι μάλιστα με το μέρος της πράσινης ομάδας, η οποία έδειξε ότι διαθέτει δυνατά και αξιόπιστα μονοθέσια, ενώ οι ανταγωνιστές της αντιμετωπίζουν μεγάλα προβλήματα. Δεν αναφερόμαστε φυσικά στη RedBull, η οποία παίζει σε μία κατηγορία μόνη της, αλλά κατά κύριο λόγο στη Mercedesκαι τη Ferrari, που δεν έπεισαν στο Μπαχρέιν.
Εκεί είδαμε ότι τα μαύρου χρώματος «Ασημί Βέλη» υστερούν σε δύναμη και δεν φαίνεται ότι οι μηχανικοί της Mercedesθα μπορέσουν να λύσουν σύντομα το πρόβλημα, ενώ το κόκκινο μονοθέσιο του Σαρλ Λεκλέρ έμεινε από μηχανική βλάβη και ενώ βρισκόταν η Ferrariτου Μονεγάσκου στην τρίτη θέση. Αν αξιολογούσαμε λοιπόν την πράσινη ομάδα με χρηματιστηριακούς όρους, θα λέγαμε ότι έχει θετικές προοπτικές.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.