Σημαντικά νέα είχαμε στο Kenshiki Forum 2023 των Βρυξελλών, όπου ξεδίπλωσε η Toyota τα σχέδιά της για τα επόμενα χρόνια. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο ανακοίνωσε μεταξύ άλλων, ότι θα λανσάρει έως το 2026 στην ευρωπαϊκή αγορά έξι ηλεκτροκίνητα μοντέλα, προκειμένου να καλύψει όσο το δυνατόν γρηγορότερα το χαμένο έδαφος απέναντι στους ανταγωνιστές της.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκέντρωσε η αποκάλυψη του πρωτότυπου Toyota Urban SUV Concept, καθώς ανήκει στην κατηγορία Β-segment των μοντέλων ελεύθερου χρόνου και θα κυκλοφορήσει στην τελική του μορφή το πρώτο εξάμηνο του 2024. Ουσιαστικά μιλάμε για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αστικό SUV με δυναμικές γραμμές και εξωτερικές διαστάσεις παρόμοιες με εκείνες του Toyota Yaris Cross. Το Toyota Urban SUV Concept διαθέτει τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά ενός crossover απέχοντας αρκετά από το έδαφος και θα δώσει τη μάχη του στη δημοφιλέστερη κατηγορία της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου, απέναντι από άκρως ανταγωνιστικά μοντέλα, όπως π.χ. το Peugeot e-2008, το Opel Mokka - e, κλπ.
Το ηλεκτροκίνητο μοντέλο βρίσκεται με βάση τις διαστάσεις του στα άνω όρια της κατηγορίας του, αφού διαθέτει 4,3 μέτρα μήκος, 1,82 μέτρα πλάτος και 1,62 μέτρα ύψος. Οι Ιάπωνες δεν έχουν δώσει στη δημοσιότητα κάποιο οπτικό υλικό από το εσωτερικό του, αν και τονίζουν ότι θα διακρίνεται για την πλήρη ευελιξία του, την ποιότητα κατασκευής του και ότι οδηγός και επιβάτες θα κάθονται ψηλά. Οι άνθρωποι της Toyota έχουν δώσει εξάλλου έμφαση στην πρακτικότητα και την ευρυχωρία του νέου SUV τους, ώστε να προσφέρεται τόσο για αστικές μετακινήσεις, όσο και για ταξίδια εκτός πόλης.
Σιγή ιχθύος τηρήθηκε επίσης, όσον αφορά στα τεχνικά στοιχεία του ηλεκτρικού SUV, την απόδοση των κινητήρων του και τις αυτονομίες του, ωστόσο έγινε γνωστό ότι το Toyota Urban SUV Concept παραγωγής θα διατίθεται, όπως και το Yaris Cross, σε εμπροσθοκίνητες και σε τετρακίνητες εκδοχές. Οι ενδιαφερόμενοι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο μπαταριών διαφορετικής χωρητικότητας, με τη μικρότερη να προσφέρει μεν χαμηλότερη αυτονομία αλλά να αποτελεί την φτηνότερη, αστική εκδοχή και με τη μεγαλύτερη να ανεβάζει το κόστος του αυτοκινήτου, αλλά να αναβαθμίζει τις ταξιδιωτικές του ικανότητες χάρη στην αυξημένη αυτονομία της. Για τιμές είναι φυσικά πολύ νωρίς να ειπωθεί κάτι συγκεκριμένο, όμως ένα λογικό όριο εκκίνησης θα μπορούσε να είναι γύρω στα 30.000 ευρώ.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.