Ενόψει της παρουσίασης του νέου της μονοθεσίου της F1 για το 2024, η Aston Martin γνωστοποίησε την έναρξη της συνεργασία της με την Financial Times, το λογότυπο της οποίας θα εμφανιστεί πάνω στην «AMR24». Όπως υποστηρίζει η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, η συνεργασία των δύο πλευρών θα προσφέρει κοινή αξία για τις δύο βρετανικές μάρκες, που διαθέτουν πλούσια κληρονομιά και κοινή φιλοδοξία για καινοτομία.
«Η Aston Martin Formula One Team είναι περήφανη που ανακοινώνει μια νέα συνεργασία με τους Financial Times (FT), έναν από τους κορυφαίους οργανισμούς επιχειρηματικών ειδήσεων στον κόσμο», αναφέρει η ανακοίνωση της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Σημειώνεται ότι η Aston Martin έχιε προγραμματίσει να παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο, «AMR24», στις 12 Φεβρουαρίου σε μια ξεχωριστή τελετή στο Σίλβερστοουν. Οι Φερνάντο Αλόνσο και Λανς Στρολ θα είναι για μία ακόμη χρονιά αυτοί που θα καθίσουν στα δύο οχήματα, με τον Ισπανό άσσο να βρίσκεται στο 42ο έτος της ηλικίας του.
Το λογότυπο των Financial Times θα εμφανίζεται με περηφάνια στο AMR24, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στο Silverstone Circuit στις 12 Φεβρουαρίου.
Ο Jefferson Slack, Διευθύνων Σύμβουλος και υπεύθυνος μάρκετινγκ της Aston Martin είπε: «Μαζί, θα εργαστούμε στρατηγικά για να αναπτυχθούμε και να ενισχύσουμε την εμπορική μας εμβέλεια, συνεργαζόμενοι σε αποκλειστικές ενεργοποιήσεις καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Η FT είναι μια αξιόπιστη πηγή επιχειρηματικών και οικονομικών πληροφοριών σε όλο τον κόσμο και τους καλωσορίζουμε στην Aston Martin Aramco».
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.