Η ανακοίνωση της Alfa Romeo ότι θα έχει εξηλεκτρίσει πλήρως τη γκάμα της έως το 2027, είχε αιφνιδιάσει πολλούς φίλους της ιταλικής μάρκας. Τώρα προχώρησε η Alfa Romeo στο πρώτο βήμα αυτού του εγχειρήματος παρουσιάζοντας το παρθενικό της ηλεκτρικό μοντέλο, που δεν ανήκει στη σπορ κατηγορία - όπως θα ήλπιζαν οι πιο παθιασμένοι φίλοι της -, αλλά ακολουθεί την τάση της εποχής και πρόκειται για ένα SUV.
Το όνομα του νέου μέλους της οικογένειας Alfa Romeo είναι Milano και παραπέμπει στη γενέτειρα πόλη της ιστορικής μάρκας, τονίζοντας τον σεβασμό στις παραδόσεις παρά την προσαρμογή στα δεδομένα μιας εντελώς διαφορετικής εποχής για την αυτοκίνηση. Όπως προαναφέραμε, η Milano θα κυκλοφορήσει ως αμιγώς ηλεκτρική Milano Elettrica με 156 και 240 ίππους στην κορυφαία εκδοχή Veloce, αλλά θα υπάρχουν και εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης ισχύος 136 ίππων σε συνδυασμό με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, χάρη στην οποία θα συνυπάρχουν ένας τρικύλινδρος βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW. Θα υπάρξει επίσης αργότερα και τετρακίνητη ήπια υβριδική έκδοση 136 ίππων με την ονομασία Q4 για τους οπαδούς της σπορ σχολής οδήγησης.
Και οι δύο εκδοχές της Alfa Romeo Milano Elettrica εφοδιάζονται με μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh. Οι Ιταλοί αναφέρουν ότι η αυτονομία του νέου SUV τους θα ξεπερνά τα 410 χιλιόμετρα και ότι η μπαταρία του θα φορτίζεται σε ταχυφορτιστή από 10% έως 80% σε λιγότερο από μισή ώρα.
Τα βιβλία παραγγελιών άνοιξαν στην Ιταλία ταυτόχρονα με την παγκόσμια παρουσίαση του νέου SUV, ενώ σύντομα θα γίνει το ίδιο και για τις υπόλοιπες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής. Η Alfa Romeo Milano θα είναι λοιπόν το επόμενο διάστημα διαθέσιμη για παραγγελίες στη χώρα μας, ενώ οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων αναμένεται να ξεκινήσουν γύρω στα τέλη καλοκαιριού με αρχές φθινοπώρου.
Αν και δεν υπάρχουν προς το παρόν επίσημες ανακοινώσεις για τις τιμές του νέου ιταλικού SUV, εκτιμάται ότι οι ήπια υβριδικές Alfa Romeo Milano θα ξεκινούν λίγο πάνω από τις 30.000 ευρώ και οι αμιγώς ηλεκτρικές θα κοστίζουν περίπου 10.000 ευρώ ακριβότερα. Για τις τελευταίες θα προβλέπεται πάντως και επιδότηση αγοράς στο πλαίσιο των σχετικών προγραμμάτων, τα οποία βρίσκονται σε φάση αναδιαμόρφωσης και αναχρηματοδότησης. Όλες οι εκδόσεις θα συνοδεύονται από τέσσερα χρόνια εγγύηση και ίδιας διάρκειας δωρεάν οδική βοήθεια.
Το συμπαγές αμάξωμα έχει μήκος 4,17 μέτρα, πλάτος 1,78 μέτρα και ύψος 1,53 μέτρα, ξεχωρίζει για τις ισορροπημένες αναλογίες του και τις δυναμικές γραμμές, ενώ στα κύρια σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του περιλαμβάνονται οι μικροί πρόβολοι, τα μυώδη φτερά και η χαρακτηριστική ουρά μέσα στην οποία κρύβεται ένας ικανοποιητικότατος χώρος αποσκευών με 400 λίτρα όγκο. Πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει φυσικά η μάσκα, όπου κυριαρχούν οι Full LED Matrix προβολείς, ενώ στη Milano σπάει η παράδοση που ίσχυε από το 1997 και μεταφέρθηκε η μπροστινή πινακίδα κυκλοφορίας από τα άκρα στο κέντρο του προφυλακτήρα.
Σπορ ατμόσφαιρα κυριαρχεί στο εσωτερικό του αυτοκινήτου με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη να έχουν ταυτόσημη διαγώνιο 10,25 ιντσών. Οι Ιταλοί έχουν δώσει μεγάλη έμφαση στην ποιότητα των υλικών και στην εργονομική τοποθέτηση των διακοπτών και των χειριστηρίων, ενώ προβλέπονται μπάκετ καθίσματα με ενσωματωμένο προσκέφαλο και οι αεραγωγοί του ταμπλό έχουν το σχήμα του τετράφυλλου τριφυλλιού Quadrifoglio.
Ο στόχος για την Milano ήταν να αποτελέσει το σπορ σημείο αναφοράς μεταξύ των B-SUV μοντέλων της αγοράς, με αποκορύφωμα την έκδοση Veloce που διαθέτει ειδικές βελτιώσεις στον μηχανολογικό τομέα: Με λόγο 14,6:1 το τιμόνι της είναι το πιο γρήγορο της κλάσης και το εμπρός σύστημα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την απόλυτη ακρίβεια που τονίζει τη συναρπαστική οδηγική εμπειρία.
Η Milano διαθέτει επίσης πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης. Σε αυτά περιλαμβάνονται η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 καθώς και οι αισθητήρες παρκαρίσματος 360 μοιρών που μαζί με την πίσω κάμερα 180 μοιρών επιβλέπουν τον περιβάλλοντα χώρο για λογαριασμό του ημιαυτόματου συστήματος παρκαρίσματος.
Όλες οι Milano θα έχουν πλούσιο εξοπλισμό που θα μπορεί να περιλαμβάνει στοιχεία όπως ειδικά σπορ φινιρίσματα στο αμάξωμα και ζάντες αλουμινίου έως 20”, σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών με λειτουργία hands free και αυτόματο κλείδωμα/ξεκλείδωμα. Στην καμπίνα θα ξεχωρίζουν οι σπορ επενδύσεις «Spiga» από ύφασμα και βινύλιο, το σπορ δερμάτινο τιμόνι, το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού με μασάζ αλλά και ο κρυφός φωτισμός στους αεραγωγούς, την κεντρική κονσόλα και τον πίνακα οργάνων.
Άργησαν λίγο οι Ιταλοί, φαίνεται όμως ότι η Alfa Romeo Milano άξιζε τον χρόνο αναμονής.
Δείτε το βίντεο, για του λόγου το αληθές:
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.