Το Formentor ήταν το πρώτο αυτόνομο μοντέλο της Cupra, που δεν βασιζόταν σε κάποιο αντίστοιχο όχημα της SEAT και από την πρώτη στιγμή του λανσαρίσματός του εξελίχθηκε σε best seller της ισπανικής μάρκας. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο, ότι η Cupra θα συνεχίσει να το εξελίσσει και να το πωλεί τουλάχιστον έως τα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας, χωρίς να αποκλείεται και μια παράταση της θητείας του, εφόσον έχουμε αλλαγές στον ευρωπαϊκό οδικό χάρτη προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση.
Ακόμη όμως και για ένα τόσο επιτυχημένο μοντέλο, φτάνει κάποτε η στιγμή που πρέπει να ανανεωθεί, για να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα του. Αυτό συμβαίνει και στην περίπτωση του Cupra Formentor, το οποίο αναβαθμίστηκε συνολικά και διαφοροποιείται αισθητικά από το προηγούμενο, καθώς υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα ‘’shark nose’’ των Ισπανών.
Στο πλαίσιο αυτό απέκτησε το Formentor μια ανασχεδιασμένη μάσκα με τριγωνικού σχήματος φωτιστικά σώματα και φαρδύτερη γρίλια, ενώ στο πίσω μέρος ενώνονται τα δύο ακριανά φώτα LED με μια ενιαία μπάρα φωτός και το σήμα της Cupra έγινε φωτιζόμενο. Επίσης, διευρύνθηκε η γκάμα των εξωτερικών χρωματισμών με τις δύο βαφές Century Bronze και Enceladus Grey, οι οποίες αποτελούσαν μέχρι τώρα αποκλειστικό προνόμιο των ειδικών εκδόσεων του Formentor.
Η σημαντικότερη διαφοροποίηση στο εσωτερικό αφορά στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων, που μεγάλωσε και έχει διαγώνιο 12,9 ιντσών, ενώ εφοδιάζεται με αναβαθμισμένο λογισμικό για γρηγορότερη ανταπόκριση και περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης. Οι πελάτες του ανανεωμένου SUV Coupe θα μπορούν επίσης να το παραγγείλουν με σπορ καθίσματα τύπου μπάκετ και υφασμάτινες επενδύσεις από ανακυκλωμένα υλικά σε ποσοστό 73%.
Στη βασική του έκδοση, θα εφοδιάζεται το ανανεωμένο Cupra Formentor με βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων των 150 ίππων και ήπια υβριδική τεχνολογία 48V για καλύτερες επιδόσεις και οικονομικότερη κατανάλωση. Κορυφαία επιλογή αποτελεί ο νέος δίλιτρος twin turbo βενζινοκινητήρας TSI της σπορ έκδοσης VZ με 333 άλογα, που μεταδίδονται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου DSG επτά σχέσεων.
Πρεμιέρα συνιστούν για το δυναμικό μοντέλο της Cupra οι δύο επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις με 204 και 272 ίππους, οι οποίες χρησιμοποιούν τον κινητήρα της ήπιας υβριδικής εκδοχής. Ωστόσο στη συγκεκριμένη περίπτωση προβλέπεται επικουρικά και ένας ηλεκτροκινητήρας με μπαταρία χωρητικότητας 19,7 kWh, χάρη στον οποίο επιτυγχάνεται ηλεκτρική αυτονομία έως 100 χιλιομέτρων.
Το ανανεωμένο Cupra Formentor αναμένεται το καλοκαίρι στην Ελλάδα, οπότε θα μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις τιμές και τα επίπεδα εξοπλισμού του.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.