Η Bugatti Tourbillon κλήθηκε να διαδεχθεί τη Chiron κάτω από δύσκολες συνθήκες, αφού η γαλλική φίρμα απέσυρε ταυτόχρονα από την κυκλοφορία τον εμβληματικό W16 κινητήρα, που θα ταίριαζε γάντι στο νέο υπεραυτοκίνητο.
Ωστόσο και μόνο η επιλογή της λέξης Tourbillon, που ταυτίζεται στην υψηλή ωρολογοποιία με την απόλυτη διαχρονικότητα, αποκαλύπτει τις προθέσεις της Bugatti να λανσάρει ένα νέο μοντέλο με τόσο εξωπραγματικές προδιαγραφές, ώστε να μπορέσει να ανεβάσει ακόμη περισσότερο τον πήχη από το σημείο, που τον άφησε η Chiron.
Έτσι εξέλιξε η Bugatti για την Tourbillon έναν νέο V16 με υβριδική τεχνολογία, που αποτελεί σημείο αναφοράς για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Συγκεκριμένα απαρτίζεται από έναν V16 βενζινοκινητήρα 8,3 λίτρων με 1.000 ίππους ισχύ και 900 Nm ροπής στρέψης, χωρίς turbo και με μόλις 252 κιλά βάρος χάρη στην εκτεταμένη χρήση πανάλαφρων υλικών.
Επίσης, η Tourbillon διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 800 ίππων, που τροφοδοτούνται με ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 25 kWh, με αποτέλεσμα να ξεπερνά η ηλεκτρική αυτονομία του αυτοκινήτου τα 60 χιλιόμετρα.
Ο συνδυασμός 1.800 ίππων με βάρος χαμηλότερο από το αντίστοιχο της Chiron, αναδεικνύει τη Bugatti Tourbillon σε πραγματικό πύραυλο εδάφους - εδάφους, που επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2 δευτερόλεπτα και πιάνει -με την ενεργοποίηση της πίσω αεροτομής Speed Key- τα 445 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα. Μάλιστα, ειδικά για τις ανάγκες του νέου hypercar έχει δημιουργήσει η Michelin μια παρτίδα ελαστικών Pilot Sport Cup 2 με προδιαγραφές, ώστε να αντέχουν σε τέτοιους ρυθμούς κίνησης.
Θα λέγαμε πάντως, ότι το εσωτερικό αποτελεί το εντυπωσιακότερο μέρος της Bugatti Tourbillon, καθώς ακολουθεί τη φιλοσοφία της «μηχανικής διαχρονικότητας» με στόχο να μην μπορεί να θεωρηθεί το αυτοκίνητο τεχνολογικά παρωχημένο ούτε μετά από 100 χρόνια. Καρδιά του κόκπιτ αποτελεί το περίπλοκο τμήμα με τα όργανα, που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με την τεχνογνωσία κορυφαίων Ελβετών ωρολογοποιών.
Το απίστευτο αυτό παζλ αναλογικών οργάνων είναι φτιαγμένο από τιτάνιο, ζυγίζει μόνον 700 γραμμάρια και απαρτίζεται από περισσότερα από 600 κομμάτια και πολύτιμες πέτρες, όπως ρουμπίνια και ζαφείρια. Επίσης εντυπωσιακό είναι το γεγονός, ότι περιστρέφεται μόνο η στεφάνη του τιμονιού, ενώ το κεντρικό τμήμα με τα όργανα παραμένει σταθερό και δεν κινείται. Υπάρχει επίσης μια οθόνη στην κεντρική κονσόλα, η οποία είναι κρυμμένη και εμφανίζεται μόνο, όταν το επιλέξει ο οδηγός, ενώ προσφέρει κορυφαία συνδεσιμότητα με Apple CarPlay, Android Auto, κλπ.
Δείτε βίντεο με τους 1.800 ίππους της νέας Bugatti Tοurbillon
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.