Φουλ επίθεση από τη Skoda, καθώς η Τσέχα θυγατέρα του ομίλου Volkswagen βρίσκεται σε μια φάση πλήρους ανανέωσης της γκάμας της, στην οποία κατέχει κομβικό ρόλο το Kodiaq. Το οικογενειακό SUV δεύτερης γενιάς, που κινείται στα όρια των κατηγοριών C-Segment και D-Segment, παρουσιάστηκε πρόσφατα και στην Ελλάδα, όπου είχαμε την ευκαιρία να καθίσουμε στο τιμόνι του και να πάρουμε μια πρώτη γεύση από τις οδηγικές του αρετές.
Η σχεδιαστική ανανέωση του ευρύχωρου μοντέλου με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ακολουθεί τις προδιαγραφές Modern Solid, που εφαρμόζονται εδώ και λίγο διάστημα σε όλα τα νέα μοντέλα της Skoda. Στην περίπτωση του νέου Kodiaq αποτυπώνονται οι αλλαγές με αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων, ένα πιο αεροδυναμικό σχήμα στο πίσω μέρος του αμαξώματος και την ανασχεδιασμένη μάσκα με προβολείς LED Matrix.
Στην ευρύχωρη καμπίνα επιβατών έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ανακυκλώσιμων και βιώσιμων υλικών και μεταφέρθηκε ο επιλογέας του αυτόματου σασμάν από την κεντρική κονσόλα στο τιμόνι. Στο επίκεντρο του νέου Skoda Kodiaq βρίσκεται η αιωρούμενη κεντρικά τοποθετημένη οθόνη των 13 ιντσών, ενώ κάτω από αυτήν βρίσκονται τα τρία περιστροφικά χειριστήρια Smart Dials με έγχρωμες μίνι οθόνες 32 χιλιοστών για τη διαχείριση διαφόρων λειτουργιών, όπως του συστήματος πλοήγησης και του κλιματισμού. Οι χώροι είναι εξαιρετικοί και έχουν αυξηθεί σημαντικά για τους επιβάτες της τρίτης σειράς καθισμάτων στις επταθέσιες εκδόσεις, ενώ ο όγκος του πορτμπαγκάζ στα πενταθέσια Kodiaq ξεκινάει πλέον από 910 λίτρα.
Κινητήρες και τιμές
Η Skoda αποτελεί το μέλος του ομίλου Volkswagen, το οποίο θα διατηρήσει τα περισσότερα μοντέλα με θερμικούς κινητήρες στη γκάμα της για αρκετά χρόνια ακόμη, θέλοντας να προσφέρει στους πελάτες της αξιόπιστες και αποδοτικές λύσεις σε πιο λογικές τιμές. Έτσι, λανσάρει το νέο Kodiaq με βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, 150 ίππους ισχύ και προηγμένες τεχνολογίες, όπως το σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων για χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
Υπάρχουν, επίσης, δύο ντιζελοκίνητες εκδόσεις δύο λίτρων με 150 ή 193 ίππους, με την ισχυρότερη να μπορεί να παραγγελθεί και με τετρακίνηση. Κορυφαία εκδοχή του Skoda Kodiaq δεύτερης γενιάς αποτελεί η επαναφορτιζόμενη plug - in υβριδική με βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα, οι οποίοι αποδίδουν συνδυαστικά 204 ίππους και προσφέρουν πάνω από 100 χιλιόμετρα πραγματική ηλεκτρική αυτονομία.
Η εικόνα του νέου Skoda Kodiaq στον δρόμο είναι ακριβώς αυτή, που επιθυμεί το κοινό της κατηγορίας του. Το SUV με τον επιβλητικό και συνάμα κομψό σχεδιασμό, που κρύβει τις πραγματικές διαστάσεις του, εντυπωσιάζει θετικά με την ευελιξία του και την εξαιρετική ποιότητα κύλισης στην άσφαλτο. Σημαντικό ρόλο στην άνεση οδήγησης παίζει το αναβαθμισμένο Head Up Display χάρη στο οποίο δεν χρειάζεται να παίρνεις τα μάτια σου από τον δρόμο, ενώ τα υψηλά επίπεδα πρόσφυσης και η απουσία θορύβων προϊδεάζουν για άνετα ταξίδια.
Δυνατό όπλο του Skoda Kodiaq είναι η πρακτικότητα του, αφού κυκλοφορεί και ως επταθέσιο, με εξαίρεση την plug - in υβριδική έκδοση και κάνει ευκολότερη τη ζωή του οδηγού και των επιβατών χάρη στα συρόμενα καθίσματα, την ύπαρξη πολλών αποθηκευτικών χώρων για μικροαντικείμενα, κλπ. Οι τιμές ξεκινούν στη βασική έκδοση Selection με τον βενζινοκινητήρα των 150 ίππων από 38.300 ευρώ και συνδυάζονται με πλουσιότατο εξοπλισμό, όπως ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, προβολείς LED, συναγερμό, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, τριζωνικό κλιματισμό, ασύρματη φόρτιση δύο smartphones, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρική λειτουργία της πόρτας του χώρου αποσκευών, κλπ.
Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το νέο Skoda Kodiaq iV Plug - in Hybrid Selection ξεκινάει από 48.400 ευρώ και απαλλάσσεται από τον εταιρικό φόρο, ενώ οι τιμές εκκίνησης για την ντιζελοκίνητη έκδοση των 150 ίππων είναι από 44.400 ευρώ και για την τετρακίνητη με 193 ίππους από 50.000 ευρώ.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.