Η σειρά E αποτελεί διαχρονικά μια «κυριλέ» επιλογή και αντέχει ακόμη και σήμερα στη λαίλαπα των SUV. Η E-class νέας γενιάς διαθέτει επιβλητικές διαστάσεις με μήκος αμαξώματος 4,95 μέτρων, τα οποία «κρύβονται» τεχνηέντως χάρη στο αεροδυναμικό σχήμα του ευρύχωρου αμαξώματος. Ιδιαίτερα η πετρελαιοκίνητη έκδοση E 220 d με τους 197 ίππους είναι η επιτομή της ιδανικής λιμουζίνας για ταξίδια, όπως διαπιστώσαμε μετά από ένα εξαντλητικό test drive 1.700 χιλιομέτρων εντός πόλης και -κυρίως- σε αυτοκινητόδρομο. Το μοντέλο της δοκιμής μας αρκέστηκε κατά μέσο όρο σε 6 λίτρα πετρελαίου κίνησης ανά 100 χιλιόμετρα, δηλαδή εμφάνισε κατανάλωση ενός μίνι και μάλιστα με το πλεονέκτημα τιμής του συγκεκριμένου καυσίμου απέναντι στη βενζίνη. ‘Ένα μεγάλο αγκάθι είναι φυσικά η απαγορευτική τιμή του αυτοκινήτου για τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών στη χώρα μας, η οποία ξεκινά λίγο πάνω από τις 66.000 ευρώ και κατατάσσει τη νέα Mercedes E 220 d στην κατηγορία του «απαγορευμένου καρπού».
Αν μπορεί να κάνει πάντως κάποιος μια τέτοια οικονομική υπέρβαση, τότε θα πρέπει να προχωρήσει και στις δύο επόμενες. Η μια αφορά την παραγγελία της τετρακίνησης έκδοσης με κόστος περίπου 1.800 ευρώ και η δεύτερη αναφέρεται στην απίστευτη οθόνη Superscreen. Πρόκειται ουσιαστικά για μια δεύτερη οθόνη 12,3 ιντσών απέναντι από τον συνοδηγό, που συνδυάζεται με το κεντρικό display των 14,4 ιντσών, ενώ κοστίζει επιπρόσθετα σχεδόν 2.000 ευρώ και πηγαίνει πακέτο με το υπερσύγχρονο σύστημα πολυμέσων MBUX με δυνατότητες φωνητικών εντολών. Οι χώροι είναι…αρχοντικοί, τα καθίσματα αποδεικνύονται εξαιρετικά άνετα ακόμη και μετά από πολύωρες διαδρομές στο τιμόνι, του γερμανικού μοντέλου, ενώ υπάρχουν αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι για μικροαντικείμενα και ένα μεγάλο πορτ - μπαγκάζ με όγκο 540 λίτρων.
Το κινητήριο σύνολο απαρτίζεται από έναν ντιζελοκινητήρα δύο λίτρων με 197 ίππους ισχύ και 440 Nm μέγιστη ροπή στρέψης ήδη από τις 1.800 σ.α.λ. και από ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt με ηλεκτρικό μοτέρ 23 ίππων μέσα στο αυτόματο σασμάν. Πρόκειται για μια αψεγάδιαστη επιλογή της Mercedes, καθώς λειτουργεί αθόρυβα, συνεργάζεται ιδανικά με το υπέροχο αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων και προσφέρει εξαιρετικά σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 7,6’’, σχεδόν 240 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα) με απρόσμενα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. ‘Οταν κινούμασταν στον αυτοκινητόδρομο με μέσες ταχύτητες της τάξης των 140 χλμ./ώρα, έμενε η κατανάλωση καρφωμένη στα 5 λίτρα ντίζελ ανά 100 χλμ., ενώ ακόμη και εντός πόλης δεν ξεπέρασε τα 7,2 λίτρα ανά 100 χλμ., οπότε πετύχαμε μια μικτή τιμή λίγο πάνω από τα 6 λίτρα, η οποία κρίνεται απίστευτα χαμηλή για μια μεγάλη λιμουζίνα πολυτελείας.
Κορυφαίων προδιαγραφών ήταν και η οδική συμπεριφορά της νέας Mercedes E 220 d, με αναρτήσεις που σιδέρωναν κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος και επέτρεπαν στο αυτοκίνητο να πατάει στιβαρά στην άσφαλτο, ακολουθώντας την παραμικρή κίνηση του τιμονιού. Γενικότερα, η αστεράτη λιμουζίνα της Mercedes μας εξέπληξε ευχάριστα με τη σταθερότητα στο δρόμο, την τέλεια ηχομόνωση της καμπίνας επιβατών και τον τουριστικό χαρακτήρα της, δείχνοντας ότι παραμείνει το καλύτερο σεντάν της κατηγορίας της, κάτι που αποτυπώνεται δυστυχώς και στην τσιμπημένη τιμή αγοράς της.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.