Η Volkswagen βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα με τους εργαζόμενους να έχουν ανέβει στα κάγκελα, αφού η διοίκηση της εταιρείας σχεδιάζει ακόμη και να βάλει λουκέτο σε εργοστάσια, κάτι που θα οδηγήσει δεκάδες χιλιάδες άτομα στο ταμείο της ανεργίας. Η κρίση στη Volkswagen έχει φυσικά πολλούς πατεράδες, όπως τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση αν και οι πωλήσεις των συγκεκριμένων μοντέλων βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση, τη μείωση των μεριδίων της γερμανικής μάρκας στην αγορά της Κίνας εξαιτίας του σκληρού εγχώριου ανταγωνισμού, κλπ.
Ένα μεγάλο αγκάθι αποτελεί σύμφωνα με επίσημα στοιχεία το υψηλό κόστος παραγωγής, που κάνει τα αυτοκίνητα της VW ακριβά, οπότε υστερούν σε ανταγωνιστικότητα. Ένας μέσος εργαζόμενος της VW σε εργοστασιακή γραμμή παραγωγής, που δουλεύει σε βάρδιες, κερδίζει μεσοσταθμικά 54.000 ευρώ ετησίως, συν τα συμφωνημένα μπόνους με βάση τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας. Τα υψηλόβαθμα στελέχη μπορούν να φτάσουν με τα μπόνους έως 150.000 ευρώ τον χρόνο!
Η εργατοώρα σε ένα γερμανικό εργοστάσιο της Volkswagen κοστίζει στη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία 42 ευρώ, ενώ στις ΗΠΑ 35 ευρώ και στην Κίνα μόλις 8 ευρώ! Τα επίπεδα αποδοχών στη Volkswagen βρίσκονται μάλιστα ένα κλικ ψηλότερα από τους μέσους μισθούς του ανταγωνισμού στη Γερμανία, καθώς ένας ειδικευμένος εργαζόμενος κερδίζει μεσοσταθμικά στη Mercedes 44.400 ευρώ τον χρόνο!
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.