Θα έχετε διαβάσει σίγουρα πλήθος ρεπορτάζ και αναλύσεων σχετικά με τα χαρακτηριστικά, που πρέπει να έχει ο ιδανικός συνοδηγός και πώς μπορεί να φανεί χρήσιμος στον οδηγό.
Ελάχιστες φορές όμως ασχολούμαστε με τα συναισθήματα ενός συνοδηγού, που κάθεται ανήμπορος δίπλα σε έναν ατζαμή και επιπόλαιο οδηγό με κακές και επικίνδυνες συνήθειες. Κάποιοι βάζουν τις φωνές και τσακώνονται, ορισμένοι καταπίνουν μέσα τους τον εκνευρισμό και την οργή τους, ενώ μερικοί «φρενάρουν» με τα πόδια τους, αν και δεν υπάρχουν πεντάλ μπροστά τους. Σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να παρέμβει ο συνοδηγός δραστικά προσπαθώντας να πιάσει ο ίδιος το τιμόνι, με κίνδυνο να προκληθεί κάποιο ατύχημα.
Τι ενοχλεί όμως περισσότερο έναν συνοδηγό από τη συμπεριφορά αυτού που κρατάει στα χέρια του το τιμόνι; Έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Αυστρία, έφερε στο φως τις εξής πέντε κακές οδηγικές συνήθειες, οι οποίες ανεβάζουν στα ύψη την πίεση ενός συνοδηγού.
1. Η οδήγηση κολλητά στο μπροστινό όχημα χωρίς τήρηση απόστασης ασφαλείας ήταν η πιο συνηθισμένη αιτία εκνευρισμού των συνοδηγών με ποσοστό 28% επί των ερωτηθέντων.
2. Στη δεύτερη θέση με ποσοστό 25% βρέθηκε η κακή συνήθεια των οδηγών να αυξομειώνουν συνεχώς την ταχύτητα, πότε πατώντας δυνατά γκάζι και πότε φρενάροντας απότομα.
3. Ως τρίτος λόγος εκνευρισμού των συνοδηγών με ποσοστό 22% αναφέρθηκε η τάση πολλών οδηγών να αγνοούν τα όρια και να αναπτύσσουν υπερβολική ταχύτητα.
4. Το 20% των συνοδηγών ενοχλείται, όταν βρίζει και φωνάζει ο οδηγός, ‘’ηλεκτρίζοντας’’ την ατμόσφαιρα μέσα στο αυτοκίνητο με τη συμπεριφορά του και καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση στη black list τους.
5. Η φοβική και πολύ αργή οδήγηση, όπως επίσης η δυσκολία στο παρκάρισμα βρίσκονται στην πέμπτη θέση μεταξύ των λόγων εκνευρισμού ενός συνοδηγού με ποσοστό 18%.
Ο ένας στους πέντε συνοδηγούς δήλωσε ωστόσο, ότι δεν τον ενοχλεί τίποτα στη συμπεριφορά ενός οδηγού. Μπράβο τους, έναν τέτοιο θα θέλαμε σίγουρα όλοι μας…
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.