Η Mazda είναι μια μικρή «αιρετική» εταιρία που ανέκαθεν προσπαθούσε να αμφισβητεί τις τάσεις της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, με κινητήρες wankel στο παρελθόν και τεχνολογία Skyactiv σήμερα, κόντρα στο downsizing και τα turbo. Δημοφιλής κάποτε στην χώρα μας, έζησε μεγάλες εμπορικές στιγμές με μοντέλα σαν το 323, το RX7, το Xedos και φυσικά το ΜΧ-5, μέχρι την ώρα που ο Έλληνας αντιπρόσωπος «σκόνταψε» οικονομικά και ο μεγάλος στόλος που είχε δημιουργηθεί από τα τέλη της δεκαετίας του 70 έως και τα τέλη της δεκαετίας του 90 να μείνει ορφανός, ενώ τα κυκλοφορούντα μοντέλα απαξιώθηκαν δυσανάλογα με την αξία τους. Σανίδα σωτηρίας εμφανίστηκε πριν λίγα χρόνια ο Όμιλος Συγγελίδη και σχετικά σύντομα η ιαπωνική φίρμα άρχισε και πάλι να κερδίζει την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού, με όπλα της την ποιότητα κατασκευής (made in Japan), την τεχνολογία και μοντέλα – διαμάντια όπως το διαχρονικό πλέον ΜΧ-5. Ένα από τα μοντέλα που γνωρίζουν μεγάλη εμπορική επιτυχία είναι το μικρομεσαίο Mazda3, και συγκεκριμένα η 4η […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.