Οι προσπάθειες ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ να «πιάσουν» το νεανικό ακροατήριο εντείνονται όσο πάμε προς τις εκλογές. Από τα «μπρό –εδρε» του ΣΥΡΙΖΑ μέχρι τα «κρίντζι» του Μητσοτάκη, το marketing καθορίζει τα πάντα. Μέχρι βέβαια να κάνει μια συναυλία ο Λεξ, να μαζέψει 20.000 νέους και να τους στείλει όλους αδιάβαστους. Κι αν τελικά αποφασίσεις να μιλήσεις στους νέους, τι τους αφορά πραγματικά; Η ιστορία που δεν διδάχτηκαν, ο πόλεμος που φουντώνει είναι στα ενδιαφέροντά τους ή πρέπει να βρεις άλλη θεματολογία για να τους γοητεύσεις; Και ακόμα δεν έχουν προκηρυχθεί οι εκλογές…
** Από το podcast του Μάριου Διονέλλη στις Πίσω Σελίδες τού dionellis.gr. Ακούστε εδώ.
Πηγή άρθρου
H-D
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.