Εδώ και αρκετό καιρό, η εταιρεία Louis Vuitton, γνωστή για την κατασκευή υπερπολυτελών προϊόντων με άψογο σχεδιασμό, επεκτείνει σιγά-σιγά το ιστορικό της εμπορικό σήμα από τα φυσικά προϊόντα σε φυσικούς χώρους. Στις αρχές Νοεμβρίου, σύμφωνα με το Architectural Digest, η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το LV Dream, έναν pop-up-like βιωματικό χώρο διάρκειας ενός έτους, ο οποίος θα περιλαμβάνει μια έκθεση που θα αναδεικνύει διάφορες συνεργασίες με καλλιτέχνες, ένα καφέ, ένα κατάστημα δώρων και ένα κατάστημα σοκολάτας. Ακόμη και πριν από το LV Dream, η εμβληματική μάρκα είχε ήδη αρχίσει να μπαίνει στον κόσμο της φιλοξενίας με pop-up εστιατόρια στη Σεού, στη Νότια Κορέα, και στο Saint-Tropez, στη Γαλλία. Έτσι, όταν η Louis Vuitton θέλησε να προχωρήσει αυτές τις προσπάθειες στο επόμενο επίπεδο, ένα ξενοδοχείο έμοιαζε η φυσική συνέχεια. Πού θα βρίσκεται το ξενοδοχείου του εμβληματικού brand Όπως αναφέρει το Women’s Wear Daily (WWD), ο ισχυρός οίκος μόδας ελπίζει να έχει το πρώτο του ξενοδοχείο Louis Vuitton έτοιμο και λειτουργικό μέσα σε πέντε χρόνια. Τα σημερινά εταιρικά γραφεία της εταιρείας, […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.