Την ώρα που η κυβέρνηση καλείται να δώσει απαντήσεις για τις εγκληματικές παραλείψεις στον σιδηρόδρομο, αλλά και για τη φωτιά του Ιουλίου του 2019 που αχρήστεψε την τηλεδιοίκηση Λάρισας, νέα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας για τη μοιραία βάρδια του σταθμάρχη που συνελήφθη μετά τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», το βράδυ της τραγωδίας ο σταθμάρχης είχε κληθεί να καλύψει τα ρεπό των παλιότερων σταθμαρχών Λάρισας για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.
Τι δείχνουν οι βάρδιες στο Σταθμαρχείο Λάρισας
Επιπλέον, το δημοσίευμα φέρνει στο φως το πρόγραμμα των βαρδιών του Μαρτίου στο Σταθμαρχείο Λάρισας, από το οποίο προκύπτει ο σταθμάρχης δεν θα έκανε άλλη βάρδια σε αυτόν τον σταθμό.
Συγκεκριμένα, ο σταθμάρχης δεν είχε ποτέ βάρδια τον Μάρτιο στον σταθμό της Λάρισας, αφού, βάσει των βαρδιών που είχαν αποφασιστεί, τον Μάρτιο θα είχε βάρδιες μόνο στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου.
Επίσης, όπως φαίνεται στο «φύλλο παρουσίας σταθμαρχών στ. Λάρισας – Μεζούρλου, μήνας Μάρτιος 2023», το οποίο είχε εκδοθεί πριν από το δυστύχημα, στα τέλη Φεβρουαρίου (εκδίδεται στις 25 κάθε μήνα, σημειώνει η εφημερίδα), από την 1η μέχρι και την 3η Μαρτίου, ο σταθμάρχης θα έκανε βάρδια στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου.
Στη συνέχεια, από τις 4 μέχρι και τις 8 του ίδιου μήνα θα είχε ρεπό («ανάπαυση» το αναφέρει στον πίνακα). Στη συνέχεια, από τις 9 μέχρι και τις 16 του ίδιου μήνα θα έκανε βάρδια στον Παλαιοφάρσαλο. Στη συνέχεια, από τις 17 μέχρι και τις 19 του ίδιου μήνα θα είχε ρεπό. Τέλος, από τις 20 μέχρι και τις 31 Μαρτίου θα έκανε βάρδια, πάντα στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου.
Έβαλαν τον σταθμάρχη για 5η συνεχή νύχτα σε σταθμό που εργαζόταν μόλις 5 ημέρες
Παράλληλα, σε δικό της δημοσίευμα, η εφημερίδα «Καθημερινή» επικαλούμενη το «φύλλο παρουσίας σταθμαρχών στ. Λάρισας – Μεζούρλου, μήνας Φεβρουάριος 2023», αναφέρει ότι ο σταθμάρχης ήταν σε υπηρεσία για 5η συνεχή νύχτα στις 28 Φεβρουαρίου.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, αυτό σημαίνει ότι, από τις 24 Φεβρουαρίου μέχρι και τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου που συνέβη το τρομερό δυστύχημα, ο σταθμάρχης δούλευε κάθε νύχτα σε έναν σταθμό όπου εργαζόταν για μόλις πέντε ημέρες.
Επιπλέον, ο ίδιος είπε στην απολογία του ότι, με βάση τον κανονισμό της υπηρεσίας, εκείνη τη νύχτα και μέχρι τις 23:00 θα έπρεπε να είναι μαζί του στον χώρο και άλλοι συνάδελφοί του (στο πρόγραμμα των βαρδιών φαίνεται ότι μαζί του έπρεπε να είναι άλλος ένας συνάδελφός του). Ο σταθμάρχης είπε ότι αφέθηκε μόνος του στον χώρο.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.