Το branding, ή αλλιώς η δημιουργία και διαχείριση της εμπορικής ταυτότητας, είναι μια από τις πιο κρίσιμες πτυχές της σύγχρονης επιχειρηματικότητας. Αποτελεί τη διαδικασία δημιουργίας ενός μοναδικού ονόματος και εικόνας…
Branding: Η σημασία του στην ανάπτυξη των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Πηγή άρθρου
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.