Η γνωστή εταιρεία παιχνιδιών Toys ‘R’ Us παρουσίασε ένα διαφημιστικό σποτ στο Cannes Lions Festival 2024 στη Γαλλία αυτή την εβδομάδα, το οποίο δημιουργήθηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου χρησιμοποιώντας το νέο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης της OpenAI, το Sora. Το σποτ διάρκειας 66 δευτερολέπτων, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Native Foreign, δείχνει τον ιδρυτή […]
Το άρθρο Αυτή είναι η πρώτη διαφήμιση που φτιάχτηκε με τεχνητή νοημοσύνη εμφανίστηκε πρώτα στο ERT.GR.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.