Τις online δαπάνες τους σε δραστηριότητες που αφορούν στον τουρισμό και την ψυχαγωγία σκέφτονται να μειώσουν περισσότεροι από 7 στους 10 καταναλωτές, επιλέγοντας παράλληλα μάρκες που τους προσφέρουν καλύτερες εξατομικευμένες εμπειρίες.
Πηγή άρθρου
Ειδήσεις
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.