Αύξηση 2,1 μονάδων καταγράφεται στο ποσοστό των προϊόντων που πωλήθηκαν με προωθητικές ενέργειες τον Ιανουάριο του 2023 στα σούπερ μάρκετ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι.
Πηγή άρθρου
Ειδήσεις
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.