Οι αλλαγές που αφορούν στις προωθητικές ενέργειες στα σούπερ μάρκετ είναι το νέο «όπλο» που επιστρατεύει η κυβέρνηση στη «μάχη» κατά της ακρίβειας, στοχεύοντας αφενός να μπει φρένο σε πλασματικές προσφορές…
Πηγή άρθρου
Ειδήσεις
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.