Ένας βρετανικός εποπτικός φορέας διαφήμισης αρνήθηκε να λογοκρίνει την πρόσφατη, υπέρ των vegan, καμπάνια της PETA (People For Ethical Treatment Of Animals), στην οποία δηλώνει ότι η κατανάλωση ψαριών δεν διαφέρει σε τίποτα από την κατανάλωση γατών. «Αναγνωρίσαμε ότι ορισμένοι θεατές θα έβρισκαν τη διαφήμιση ανησυχητική ή δυσάρεστη», έγραψε στην απόφαση η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων της χώρας, η οποία αποφασίζει για τα πρότυπα του περιεχομένου της διαφήμισης. Σύμφωνα με την ίδια, προωθούσε μια «χορτοφαγική διατροφή» και είχε ως στόχο να «αμφισβητήσει τα κοινωνικά πρότυπα σχετικά με την ηθική σημασία της κατανάλωσης κρέατος». Ο λόγος για τη διαφημιστική αφίσα, η οποία είχε στηθεί τον περασμένο Απρίλιο έξω από ένα κατάστημα με ψάρια και πατάτες στο Cleethorpes του Lincolnshire και η οποία φαινόταν να δείχνει μία χαμογελαστή πωλήτρια θαλασσινών που κρατούσε ένα ψάρι. Ωστόσο, από διαφορετική γωνία, το ίδιο ολόγραμμα απεικόνιζε την πωλήτρια με μια νεκρή γάτα. Κάνοντας λογοπαίγνιο με τις λέξεις see (βλέπω) και sea (θάλασσα), η διαφήμιση καλεί τους καταναλωτές […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.