Η υπερπροβολή της προσωπικής ζωής των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί ένα φαινόμενο της εποχής. Ωστόσο οι ειδικοί προειδοποιούν για τους κινδύνους που εγκυμονεί αυτή η τάση σε επαγγελματικό επίπεδο. Ακόμα και το LinkedIn, που ξεκίνησε ως μια πλατφόρμα δικτύωσης, έχει πάρει διαφορετική μορφή τα τελευταία χρόνια, και έγινε ένας ιστότοπος για απευθείας μηνύματα προσωπικού χαρακτήρα και αναρτήσεις, που θυμίζουν όλο και περισσότερο το Facebook. Μια νέα έρευνα παροτρύνει τους χρήστες να είναι πιο προσεκτικοί με το περιεχόμενο των αναρτήσεων στα social media, καθώς οι εργοδότες εξετάζουν εξονυχιστικά τα προφίλ τους. Επισημαίνει όμως πως και οι εργοδότες από την πλευρά τους θα πρέπει να είναι υπεύθυνοι και να αξιολογούν δίκαια τους υποψήφιους, αποφεύγοντας να ψάχνουν για πληροφορίες που μπορεί να επηρεάσουν – ακόμη και υποσυνείδητα – την άποψή τους. Όπως αναφέρει η New York Post, σύμφωνα με την εν λόγω μελέτη, που πραγματοποιήθηκε από το πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας και δημοσιεύτηκε στις 15 Αυγούστου στο Journal of Business and […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.