Όταν ο 23χρονος George Robinson άρχισε να εργάζεται στο οικογενειακό του ζαχαροπλαστείο «SoSweet» το 2020, στόχος του ήταν να αναπτύξει την παρουσία της επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εκείνη την εποχή, το SoSweet ήταν ένα δημοφιλές ζαχαροπλαστείο με έδρα το Ντέβον της Αγγλίας. Ο Robinson ξεκίνησε δημιουργώντας έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου και λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης για το κατάστημα σε πλατφόρμες, όπως το Facebook και το Instagram. Αλλά το TikTok εκτόξευσε πραγματικά το SoSweet στο διαδίκτυο. Κατά τη διάρκεια της χριστουγεννιάτικης περιόδου εκείνης της χρονιάς, ένα βίντεό του που αναπαρήγαγε μια σκηνή από τη βρετανική κωμική σειρά «Gavin & Stacey» έγινε viral και έφτασε τον λογαριασμό σε 20.000 followers μέσα σε λίγες ημέρες. Ο Robinson διπλασίασε το περιεχόμενο και βρήκε τρόπους αλληλεπίδρασης με τους δυνητικούς πελάτες. Απάντησε σε όσο το δυνατόν περισσότερα σχόλια, έδωσε εκπτώσεις στους οπαδούς του στο TikTok και δημιούργησε βίντεο όπου έδειχνε τον εαυτό του ή κάποιον από την ομάδα του να συσκευάζει τις παραγγελίες των πελατών. Είπε […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.