Ο Μιχαήλ Άγγελος (Michelangelo Buonarroti) άφησε πίσω του πλήθος καλλιτεχνικών θαυμάτων, συμπεριλαμβανομένων του αγάλματος του Δαβίδ και των υπέροχων τοιχογραφιών που κοσμούν την οροφή της Καπέλα Σιξτίνα.
Τώρα, ένα στενό, τοξωτό, «μυστικό» δωμάτιο κάτω από εκκλησία στη Φλωρεντία - του οποίου οι τοίχοι είναι σκιαγραφημένοι με κάποιες «ύποπτες» δεξιοτεχνικές μουτζούρες από κάρβουνο και κιμωλία - θα ανοίξει επίσημα για πρώτη φορά για το κοινό.
Τα σκίτσα πιστεύεται ότι δημιουργήθηκαν απόπ τον Ιταλό δάσκαλο της Αναγέννησης, όταν βρισκόταν εκεί για να αποφύγει τη θανατική ποινή που είχε διατάξει ο Πάπας Κλήμης Ζ' εν μέσω της διαμάχης του με την ισχυρή οικογένεια των Μεδίκων.
Ο Μιχαήλ Άγγελος πιστεύεται ότι πέρασε περίπου δύο μήνες κρυμμένος στον μικροσκοπικό θάλαμο κάτω από τα παρεκκλήσια των Μεδίκων στη Βασιλική του San Lorenzo το 1530, κάνοντας δεκάδες σχέδια που θυμίζουν προηγούμενα έργα του, συμπεριλαμβανομένου ενός σχεδίου της Λήδας και του Κύκνου, έναν πίνακα ζωγραφικής.
Τα σκίτσα ανακαλύφθηκαν το 1975 από τον Paolo Dal Poggetto, τότε διευθυντή των Παρεκκλησίων των Μεδίκων, ο οποίος ήλπιζε να δημιουργήσει μια νέα έξοδο για τους τουρίστες. Αυτός και οι συνάδελφοί του ανακάλυψαν μια καταπακτή κρυμμένη κάτω από μια ντουλάπα στο πλάι του Νέου Σκευοφυλακίου, όπου οι τάφοι που δημιούργησε ο Μιχαήλ Άγγελος για τα μέλη της ισχυρής οικογένειας των Μεδίκων βρίσκονται στους τοίχους. Η πόρτα αποκάλυψε πέτρινα σκαλοπάτια που οδηγούσαν σε ένα δωμάτιο γεμάτο με κάρβουνο.
Βρήκε μια καταπακτή κάτω από μια ντουλάπα που οδηγούσε στο δωμάτιο μήκους 10 μέτρων και πλάτους τριών μέτρων. Τα σκίτσα αποκαλύφθηκαν μετά την απογύμνωση των τοίχων του θαλάμου, ο οποίος μέχρι το 1955 χρησιμοποιούνταν για την αποθήκευση του άνθρακα προτού σφραγιστεί για τις επόμενες δύο δεκαετίες.
Η Paola D'Agostino, διευθύντρια των Μουσείων Bargello, είπε ότι ήταν σαν ο καλλιτέχνης να ήθελε να δημιουργήσει έναν κατάλογο με τα έργα του, χωρίς να γνωρίζει αν θα έβγαινε από την αίθουσα νεκρός ή ζωντανός.
«Ζωγράφιζε πράγματα από το παρελθόν σαν να έκανε ένα ταξίδι στη μνήμη… ήταν σαν να είχε ένα άλμπουμ με τα έργα του», είπε η D'Agostino, καθώς συνόδευε τους δημοσιογράφους σε μια επίσκεψη στην αίθουσα την Τρίτη 31/10.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.