Η Κίνα αποφάσισε να σκληρύνει κι άλλο τη στάση της όσον αφορά το gaming και μετά την εφαρμογή διάφορων αυστηρών ορίων στο παρελθόν, ανακοίνωσε πως θα εισάγει ακόμη περισσότερους κανονισμούς, αυτή τη φορά για τον έλεγχο των monetization και engagement τακτικών που χρησιμοποιούν πολλές εταιρίες στα παιχνίδια τους. Οι κανόνες αυτοί, όπως μεταφέρει το Reuters, εκδόθηκαν από την Εθνική Υπηρεσία Τύπου και Δημοσιεύσεων, και αποσκοπούν στον περιορισμό διαφόρων κοινών πρακτικών στη βιομηχανία. Τα βασικά μέτρα περιλαμβάνουν την απαγόρευση των log-in rewards που υπάρχουν σε πολλά mobile games και όχι μόνο, την απαγόρευση των μπόνους για όσους ξοδεύουν για πρώτη φορά χρήματα και την κατάργηση άλλων κινήτρων που οδηγούν σε επαναλαμβανόμενες in-game αγορές. Επιπλέον, οι κανόνες απαγορεύουν την προσφορά loot boxes σε ανηλίκους και τη δημοπράτηση in-game αντικειμένων. Οι publishers υποχρεούνται επίσης να εφαρμόσουν όρια δαπανών για τους παίκτες και να έχουν servers εντός της Κίνας για τα κινεζικά παιχνίδια. Στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής για τον περιορισμό του εθισμού στα […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.