Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Πελατών, ο Φώτης Σεργουλόπουλος αναφέρθηκε σε ένα αρνητικό περιστατικό που του συνέβη με έναν πελάτη, σε κατάστημα εστίασης που διατηρεί ο ίδιος.
Ο παρουσιαστή αποκάλυψε τον διάλογο που είχε στο εστιατόριο του, όταν ένας πελάτης απευθύνθηκε με προσβλητικά λόγια σε υπάλληλο.
«Υπάρχουν πελάτες που είναι λίγο περίεργοι, που χάνουν το δίκιο τους και που η εξουσία του πελάτη τους κάνει επιθετικούς απέναντι στο προσωπικό. Μου έχει τύχει πελάτης να μιλήσει πάρα πολύ προσβλητικά στον υπάλληλο και τού ζήτησα να μην ξανάρθει ποτέ» ανέφερε ο Φώτης Σεργουλόπουλος
«Και πολύ καλά έκανες. Καμιά φορά βγάζουμε και τα νεύρα μας στο προσωπικό», απάντησε η Τζένη Μελιτά.
To άρθρο Φώτης Σεργουλόπουλος: «Μίλησε προσβλητικά σε υπάλληλο και του ζήτησα να μην ξαναέρθει ποτέ» δημοσιεύτηκε στο TLIFE .
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.