Αυτό που φαίνεται να συμβαίνει είναι το εξής: πολλά προϊόντα σήμερα στα ράφια των σούπερ μάρκετ πωλούνται σε καθεστώς προσφοράς. Αυτό οφείλεται στο ότι η αισχροκέρδεια έχει χτυπήσει ταβάνι και η κατανάλωση έχει μειωθεί. Οι προσφορές είναι ένας ευέλικτος τρόπος για τις εταιρείες να μειώσουν την τιμή, χωρίς όμως να δεσμευτούν. Έτσι καταλήγουν σε κόλπα όπως το 1+1. Αν το σαμπουάν, που το έφτασαν στα 7 ευρώ, κατέληξε να μην το αγοράζει κανένας, απλώς δίνουν άλλο ένα δώρο και το πουλάνε στα 3,5 ευρώ. Ο υπουργός Ανάπτυξης δεν θέλει τέτοια κόλπα όμως. Θέλει μια καθαρή μείωση της τιμής του προϊόντος στο ράφι. Πρώτον, για να αισθάνεται ο καταναλωτής τη μείωση της τιμής ως λιγότερα χρήματα στο ταμείο και όχι ως περισσότερα σαμπουάν στα ψώνια του. Και δεύτερον, για να το βλέπει στο ράφι και να λέει «να, ο Σκρέκας έριξε τις τιμές».
The post Το κόλπο του 1+1 appeared first on kontranews.gr - Τελευταίες εξελίξεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο..
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.