Η BGM OMD σε αποκλειστική συνεργασία με την εταιρεία DoubleVerify (DV), υπολόγισε το ATTENTION Index των χρηστών για την καμπάνια GLC της Star Automotive Hellas, Γενικού Διανομέα της Mercedes-Benz στην Ελλάδα
Πηγή άρθρου
Ειδήσεις
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.