Κάθε φορά που ένας καταναλωτής συνδέεται στο διαδίκτυο για να κάνει μια αγορά βρίσκεται αντιμέτωπος με τα ψυχολογικά κόλπα των εταιρειών. Πρόκειται για τις «κρυφές χρεώσεις», το τέχνασμα που έχουν εφεύρει οι εταιρείες προκειμένου να παρασύρουν τους καταναλωτές στην ψευδαίσθηση μιας χαμηλή τιμής. «Υπάρχουν τόσες πολλές ευκαιρίες για πρόσθετες χρεώσεις. Είναι ένας συνδυασμός των χειρότερων εμπορικών πρακτικών και της εξάπλωσης του διαδικτύου, που έχει γιγαντώσει το πρόβλημα», ανέφερε στο Business Insider, ο Neale Mahoney, καθηγητής οικονομικών στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ. Και η πρακτικών των «κρυφών» επιβαρύνσεων ενισχύεται χρόνο με το χρόνο. Παρά τους όποιους περιορισμούς έχουν επιβληθεί, οι εταιρείες διαρκώς βρίσκουν νέα κόλπα για να πετύχουν μια φαινομενικά χαμηλή τιμή, η οποία εκτοξεύεται με έξτρα επιβαρύνσεις όταν ο καταναλωτής φτάσει στην τελική φάση της πληρωμής για την αγορά μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος. Αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια, εισιτήρια συναυλιών, ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, προϊόντα και φαγητά πάσης φύσης, τα πάντα αγοράζονται με ένα κλικ. Το internet, όπως σχολιάζει το business insider, είναι […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.