Το δίκιο τους βρίσκουν τρεις στους δέκα φορολογούμενους που προσφεύγουν στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών (ΔΕΔ) της ΑΑΔΕ, αμφισβητώντας αποφάσεις επιβολής φόρων και προστίμων της φορολογικής διοίκησης. Η ΔΕΔ αφού εξέτασε τις υποθέσεις, ακύρωσε ή «κούρεψε» πρόστιμα, προσαυξήσεις και έξτρα φόρους που είχε επιβάλλει ο φοροελεγκτικός μηχανισμός για φορολογικές παραβάσεις. Όσοι έχασαν τις υποθέσεις τους στη ΔΕΔ έχουν τη δυνατότητα να προσφύγουν στα διοικητικά καθώς πριν οι φορολογικές υποθέσεις φτάσουν στα δικαστήρια είναι υποχρεωτικό να «περάσουν» πρώτα από τη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών. Τα τελευταία στοιχεία της ΑΑΔΕ για το διάστημα Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2023, δείχνουν ότι από τους φορολογούμενους που προσέφυγαν στη ΔΕΔ το 30,5% πέτυχε ολική ή μερική διαγραφή των φόρων και των προστίμων που είχαν επιβληθεί από τις εφορίες και τα Ελεγκτικά Κέντρα. Ειδικότερα υποβλήθηκαν ενδικοφανείς προσφυγές για 5.928 υποθέσεις. Από αυτές εκδικάστηκαν οι 5.529 και εξ αυτών στις 1.689, δηλαδή σε ποσοστό 31%, διαπιστώθηκε ότι οι φορολογούμενοι είχαν δίκιο που ζητούσαν ολική ή μερική διαγραφή καταλογισθέντων φόρων, προσαυξήσεων […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.