Πολλά ακούγονται και πολλά γράφονται για την τραγωδία στα Τέμπη και τα έργα για την τηλεδιοίκηση στα τρένα του ΟΣΕ. Το περίφημο έργο που «βάλτωσε» και είναι κρίσιμο για την ασφάλεια στα τρένα. Ο Χρήστος Σπίρτζης δεν έχει ακόμα μιλήσει. Αλλά ως υπουργός τα έβαλε με τις δύο μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες που είχαν αναλάβει το έργο την ΑLSTOM και την ΤΟΜΗ. Τι έκανε;
Μέσω «Ειδικής Πρόσκλησης» κατέφυγε στο πλέον σκληρό μέτρο που μπορούσε να πάρει. Με έγγραφο προς την κοινοπραξία, η ΕΡΓΟΣΕ απείλησε να κηρύξει έκπτωτες τις εταιρείες και να τις «πετάξει» εκτός του έργου. Και αυτό είχε αποτέλεσμα:
Η κοινοπραξία συμμορφώθηκε εντός 30 ημερών, όπως είχε προθεσμία. Ιδού το έγγραφο:
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.