Όλο και πληθαίνουν οι περιπτώσεις απευθείας αναθέσεων που προκαλούν έντονα ερωτηματικά. Τελευταία περίπτωση αυτή για τον σχεδιασμό του λογότυπου του πολυαναμενόμενου Μετρό Θεσσαλονίκης, η οποία πραγματοποιήθηκε μετά από δύο ακυρώσεις διαγωνισμών.
Τον περασμένο Φεβρουάριο προκηρύχθηκε ο πρώτος διαγωνισμός, ο οποίος προέβλεπε μάλιστα έπαθλα για τους τρεις πρώτους (8.000, 4.000 και 2.000 ευρώ), ωστόσο γρήγορα ακυρώθηκε μετά την αντίδραση της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος σχετικά με τους όρους του.
Έτσι, τον περασμένο Ιούνιο προκηρύχθηκε νέος διαγωνισμός. Αυτή τη φορά χωρίς βραβεία. Ένας νικητής, ένας ανάδοχος, με την αξία της σύμβασης να φτάνει τα 30.000 ευρώ. Ορίστηκε μάλιστα και τριμελής επιτροπή για την ανάδειξη του «νικητή», άσχετα που κανένα από τα μέλη του δεν έχουν, όπως λέγεται, καμία σχέση και κανένα υπόβαθρο στον τομέα του branding.
Τι έγινε; Απορρίφθηκαν όλες οι προσφορές και επειδή ο χρόνος πλέον ήταν μικρός μέχρι τα επίσημα εγκαίνια αποφασίστηκε να δοθεί το έργο όπως τα περισσότερα δημόσια έργα στη χώρα. Με απευθείας ανάθεση, με την ίδια αξία σύμβασης. 30.000 ευρώ.
Μόνο που το γραφείο που επιλέχθηκε είναι άγνωστο στην «πιάτσα».
Τόσο άγνωστο που οι γνωρίζοντες κλείνουν ο ένας στον άλλον το μάτι.
Α.Ο.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.