Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ., Όλγα Γεροβασίλη, μίλησε για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη τονίζοντας, το Σάββατο (04/03), πως «η κυβέρνηση είναι ελεγχόμενη, δεν ελέγχει, δεν μας ζητήθηκε να προτείνουμε εμπειρογνώμονα, μας είπαν τη δέχεστε την επιτροπή ή δεν τη δέχεστε».
Συγκεκριμένα, σε σχετική συνέντευξή της στον ΣΚΑΪ, η Όλγα Γεροβασίλη ανέφερε αρχικά: «Δεν είναι η στιγμή που θα γίνει ο απολογισμός, αυτά προφανώς θα γίνουν, είναι στιγμή πένθους και οδύνης, σπαραγμού για τις οικογένειες που έχασαν τα παιδιά τους, σπαραγμός για τη νεολαία που έχει υποστεί τις μνημονιακές πολιτικές της χρεοκοπημένης χώρας και την πανδημία για δύο χρόνια, μια νεολαία που χθες διαμαρτυρήθηκε σιωπηρά σε όλη τη χώρα σε συγκεντρώσεις που επέλεξε το κράτος και πάλι να επιτεθεί».
Ακόμα, η ίδια είπε: «Είμαστε υποχρεωμένοι ως πολιτικό σύστημα αυτό το θυμό, το πένθος, την θλίψη και την οργή των νέων να τους πείσουμε να μετατραπεί σε θετική δράση, ως ενεργοί πολίτες αναλάβουν τις τύχες τους στα χέρια τους και να προχωρήσουν. Είναι μια νεολαία εξαιρετική που όμως την έχουμε απαξιωμένη στα σχολεία, στα πανεπιστήμια, στις εργασιακές σχέσεις από το 2010 με όσα δεινά επιβλήθηκαν στη χώρα μας εξατίας και προηγούμενων πολιτικών επιλογών».
Η Όλγα Γεροβασίλη είπε ότι μιλάμε για λάθη και του παρελθόντος και του παρόντος και πρόσθεσε ότι ο επιμερισμός θα βρεθεί. «Είναι τυχαίο ότι από τη μεταπολιτευτική περίοδο δεν αναπτύχθηκαν στη χώρα μας τα σιδηροδρομικά δίκτυα ή είναι επιλογή; Γιατί έγινε η γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου χωρίς σιδηροδρομική γραμμή; Έγινε τυχαία ή είναι επιλογή καρτέλ;» αναρωτώθηκε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ..
«Το 2019 παραδώσαμε το σύστημα τηλεδιοίκησης στο 68%»
Αναφορικά με τη δαιδαλώδη διαδρομή των συμβάσεων, η Όλγα Γεροβασίλη είπε ότι δυο συμβάσεις παρελήφθησαν το 2015, η μία έρχεται από το 2007 που δεν υλοποιήθηκε γιατί δεν υπήρχε σηματοδότηση, και μία το 2014 για να γίνει η σηματοδότηση για να μπορεί να γίνει η πρώτη.
«Για να δουλέψει οποιοδήποτε σύστημα τηλεδιοίκησης χρειάζεται υποδομή για να την υποδεχτεί και το σύστημα. Επίσης πρέπει να ολοκληρωμένες οι υποδομές γαι να μπει πάνω το σύστημα» εξήγησε η ίδια και πρόσθεσε ότι, το 2015, «παραλαμβάνουμε και βρίσκουμε τη σύμβαση του 2007 που δεν μπορεί να υλοποιηθεί, ταυτόχρονα όμως κάναμε την υποδομή που θα δεχθεί το σύστημα, έγιναν η διπλή γραμμή Αθηνα-Θεσσαλονίκη, έγιναν οι γέφυρες πάνω από τα ρήγματα και οι σήραγγες για να υποδεχτούν το σύστημα τηλεδιοίκησης».
«Το 2019 παραδώσαμε το σύστημα τηλεδιοίκησης στο 68% αλλά αν δεν είναι ολόκληρο το έργο δεν μπορεί να λειτουργήσει. Τον Οκτώβριο του 2019 έπρεπε να γίνει μια ακόμη σύμβαση τελευταία, αλλά η κυβέρνηση την υπέγραψε το 2021» συμπλήρωσε η Όλγα Γεροβασίλη. Παράλληλα, πρόσθεσε, απαξιώθηκε ο ΟΣΕ όλα αυτα τα χρόνια πριν από μας, από την περίοδο διακυβέρνησης Σαμαρά, με διευθύνοντα σύμβουλο «αυτόν που βάζουνε τώρα να ελέγξει τον εαυτό του σε μια επιτροπή που δεν είναι υπερκομματική».
«Μας είπαν "τη δέχεστε την επιτροπή ή δεν τη δέχεστε"»
Για την επιτροπή εμπειρογνωμόνων που ανακοινώθηκε, την Παρασκευή (03/03), η Όλγα Γεροβασίλη σχολίασε ότι «η κυβέρνηση είναι ελεγχόμενη, δεν ελέγχει» και πρόσθεσε ότι «δεν μας ζητήθηκε να προτείνουμε εμπειρογνώμονα, μας είπαν τη δέχεστε την επιτροπή ή δεν τη δέχεστε». Η ίδια πρόσθεσε πως στον ΣΥΡΙΖΑ «δεν διστάζουμε να κάνουμε αυτοκριτική και ανοικτά».
Η Όλγα Γεροβασίλη εξήγησε, τέλος, ότι επί ΣΥΡΙΖΑ ιδιωτικοποιήθηκε το μεταφορικό έργο, όλες οι υποδομές έμειναν στο ελληνικό κράτος. «Σήμερα κρίνεται το ελληνικό κράτος» είπε και εξήγησε ότι η πώληση ήταν υποχρεωτική από το τρίτο μνημόνιο και ήταν η μοναδική προσφορά».
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.