Η πολυπραγμοσύνη και η στρεψοδικία δεν είναι καλοί σύμβουλοι στην πολιτική και το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Τις τελευταίες μέρες έχει πάρει σβάρνα τα ΜΜΕ και προσπαθεί να αποδείξει ότι ο μόνος Πρωθυπουργός που έπραξε σωστά στην τεχνολογική αναβάθμιση των σιδηροδρόμων - με την οποία δεν θα έχει συμβεί το δυστύχημα στα Τέμπη - ήταν ο… Αντώνης Σαμαράς.
Επί των ημερών του, το 2014, καταρτίσθηκε η περίφημη «σύμβαση 717», που δεν έχει υλοποιηθεί ακόμη.
Ο Άδωνις υποτίθεται ότι έτσι μεταφέρει τις ευθύνες γενικά στον… ΣΥΡΙΖΑ και για τη μοιραία νύχτα στο ΠΑΣΟΚ. Αλλά η δημοσιότητα γύρω απ' αυτή τη σύμβαση, εκθέτει τον… Σαμαρά.
Όπως έχουν φωτίσει δημοσιογραφικές έρευνες - Reporters United - iEidiseis κ.α. - η πηγή της κακοδαιμονίας βρίσκεται σ αυτή τη σύμβαση: έχει καταρτισθεί με κενά που επέτρεπαν στις εταιρίες να ζητούν συνεχώς αναθεωρήσεις και περισσότερα λεφτά - χωρίς να υλοποιούν το έργο που ανάλαβαν.
Παλιό κόλπο. Στη συγκεκριμένη σύμβαση όμως τα προβλήματα είναι τόσο κραυγαλέα, ώστε η ελληνική και η γαλλική εταιρία που ανέλαβαν το έργο να κερδίζουν στα… δικαστήρια.
Η προσπάθεια του Άδωνι γίνεται έτσι μπούμερανγκ, ειδικά σε ότι αφορά τις κατηγορίες του για τον ΣΥΡΙΖΑ. Όπως αποδεικνύεται οι πιο συστηματικές πιέσεις στις δυο εταιρείες ασκήθηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ - και καμία επί ΝΔ.
Αξιοπρόσεκτη λεπτομέρεια: υπουργός Μεταφορών που υπέγραψε αυτή τη σύμβαση ήταν ο -γνωστός πλέον ως υποψήφιος βουλευτής του Μητσοτάκη- ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Και υποτίθεται ότι ήξερε από συμβάσεις αφού υπήρξε υφυπουργός Εμπορίου.
Ότι ο Γεωργιάδης, δια της ανάδειξης του Σαμαρά, σε σωτήρα των τρένων, ψιλοαδειάζει τον Μητσοτάκη δεν είναι περίεργο: συνηθίζει να τον τρολάρει παριστάνοντας ότι τον υπερασπίζεται…
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.