Το νέο πλαίσιο με τις «κλειδωμένες» τιμές για ένα εξάμηνο, που εφαρμόζεται στα σούπερ μάρκετ, έχει επιφέρει μειώσεις μεγαλύτερες του 5%, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, μιλώντας νωρίτερα στην Ολομέλεια. Ο κ. Σκρέκας προανήγγειλε και νέο πλαίσιο που θα διέπει τις προσφορές, ώστε και διαφάνεια να υπάρχει και να αποτρέπονται παραπλανητικές προσφορές, από τις οποίες εν τέλει ο καταναλωτές δεν είναι σίγουρο ότι βγαίνει κερδισμένος. «Εμείς ερχόμαστε και λέμε να μειωθούν οι τιμές και τροφίμων και άλλων προϊόντων – απορρυπαντικά, καθαριστικά, σαμπουάν, προϊόντα προσωπικής φροντίδας – για τουλάχιστον 6 μήνες και για τουλάχιστον 5%. Τα αλεύρια μειώθηκαν 10%, τα δημητριακά 7%, πάρα πολλά προϊόντα έχουν μειωθεί 8%. Άρα τελικά δεν είναι μόνο 5% η μείωση, είναι μεγαλύτερη. Και από τη στιγμή που σημαίνεται το προϊόν, κλειδώνει η τιμή, αντί γι’ αυτό το ασανσέρ που βλέπουμε με το “ένα συν ένα”, με εκπτωτικό κουπόνι 30%, που έχει μετατρέψει σε παζάρι την αίθουσα του σούπερ μάρκετ και ο […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.