Η Φύση κάνει τη δουλειά της και ο Χρόνος τη δική του. Η πρώτη έπλασε γυναίκες τέτοιας ομορφιάς που δεν περιγράφεται με λόγια –ίσως ούτε με φωτογραφίες. Η Φύση έκανε τις ξεχωριστές επιλογές της και μία από αυτές ήταν η Ράκελ Γουέλς. Η γυναίκα που δεν περιγράφεται! Έφτασε έως τα καταστροφικά για την ομορφιά γεράματα και έφυγε από τη ζωή στα 82 της. Ευτυχώς χωρίς να τη δούμε σε χαζά, ανούσια, γεμάτα υποδόρια κακία δημοσιεύματα που έχουν τίτλο «δείτε πώς είναι τώρα ο/η» ή, πληρέστερα, «θυμάστε τον/την; Δείτε πώς είναι σήμερα».
Τα έχουμε συναντήσει σε διαδικτυακούς περιπάτους (εμείς τα προσπεράσαμε γιατί δεν αξίζουν έστω και μισό κλικ) για Έλληνες και Ελληνίδες, ξένους και ξένες που κάποτε θαυμάσαμε, και όσοι «είδαν πώς είναι τώρα ο/η» λυπήθηκαν, απογοητεύτηκαν, τρόμαξαν. Όπως είχαν τρομάξει οι αναγνώστες που είχαν δει σε εφημερίδα –πριν από μια εικοσαετία και πλέον– τη φωτογραφία της Μπριζίτ Μπαρντό να είναι πνιγμένη σε μια μάζα από ρυτίδες. Αυτό το χαρισματικής ομορφιάς πλάσμα, που απογείωσε την καριέρα του με το «Και ο Θεός έπλασε τη γυναίκα» (και τον οργασμικό χορό, ξυπόλητη, με το μαύρο κορμάκι και την πράσινη ανοιχτή μπροστά φούστα στο «Μπαρ των Φίλων») περιγραφόταν με παραφρασμένο τον τίτλο της ταινίας: «Και ο Θεός λυπήθηκε τη γυναίκα». Για τη Ράκελ δεν το είπαν αυτό. Και οι φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν συνοδεύοντας την είδηση για τον θάνατό της, ήταν σαν και αυτήν που εικονογραφεί και τούτο το θέμα (την πήραμε από τις «Φωτογραφίες χρονoλογίου» του lifo.gr).
Ένας ήλιος συναρπαστικής γυναικείας ομορφιάς που έδυσε πίσω από το θαυμασμό πολλών γενεών –κυρίως του ανδρικού πληθυσμού, αλλά όχι μόνο.
Πηγή άρθρου
HardDog
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.