Τα social media είναι το νέο χρυσοφόρο έδαφος του marketing. Εταιρείες και χρήστες συναλλάσσονται για την προώθηση προϊόντων αναπτύσσονται τη σύγχρονη οικονομία των δημιουργών. Μάλιστα αυτή έχει αναπτυχθεί σε τέτοιο βαθμό που οι δημιουργοί κατηγοριοποιούνται σε νάνο, μίκρο, μάκρο και μέγα influencer. Και μάλιστα οι μικρότερες βαθμίδες influencer – με μερικές χιλιάδες followers – έχουν εξελιχθεί σε ιδιαίτερα ελκυστικούς συνεργάτες για μεγάλα brands. Ως μικρο – influencers ορίζονται οι δημιουργοί περιεχομένου στα social media με έως και 100.000 ακόλουθους. Πολλές εταιρείες προσεγγίζουν αυτή την κατηγορία influencer καθώς συχνά έχουν υψηλά ποσοστά αφοσίωσης από τους ακολούθους τους και επιπλέον χρεώνουν πολύ λιγότερο τις συνεργασίες σε σχέση με τις διασημότητες. Ενώ το DM (Direct Message) είναι η κυρίαρχη μέθοδος προσέγγισης, όλο και περισσότεροι influencer δημιουργούν πλέον τα δικά τους media kit στο διαδίκτυο, σελίδες που περιλαμβάνουν πληροφορίες για τους ίδιους αλλά και τις επιδόσεις τους στα social media. Η πρακτική αυτή έχει γίνει τόσο δημοφιλής που το Instagram ανακοίνωσε πως θα επιτρέψει […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.