Έχετε βρεθεί να περιπλανιέστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αγοράζετε κατά λάθος κάτι για το οποίο στη συνέχεια μετανιώσατε; Δεν είστε οι μόνοι. Μια από τις τελευταίες έρευνες για τα social media αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο αυτά «υπερφορτώνουν» τον εγκέφαλό μας και τελικά μας οδηγούν σε βεβιασμένες αποφάσεις και επιπόλαιες αγορές προϊόντων που δεν χρειαζόμαστε ή δεν θέλουμε. Ο Μάθιου Πίτμαν, καθηγητής marketing στο Πανεπιστήμιο του Τένεσι στις ΗΠΑ, και ο συνάδελφός του, Έρικ Χάλεϊ, πραγματοποίησαν τρεις μελέτες σε πολίτες των ΗΠΑ, ηλικίας 18 έως 65 ετών, διερευνώντας το πώς τα social media επηρεάζουν τις αποφάσεις και τη συμπεριφορά μας και πώς οι άνθρωποι ανταποκρίνονται τελικά στις διαφημίσεις τους. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταπονούν ψυχικά και νοητικά τους χρήστες και, όταν κάποιος είναι κουρασμένους, είναι πιο ευάλωτος να επηρεαστεί από έναν μεγάλο αριθμό likes σε μια ανάρτηση – ακόμα και σε σημείο να κάνει κλικ σε μια διαφήμιση ενός προϊόντος το οποίο στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται και δεν […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.