«Επιστροφή στην Ελλάδα που υπήρχε πριν να καταληφθεί από τα party animals και τα beach clubs»
Η Ελλάδα είναι φέτος ο Νο1 προορισμός για τους δισεκατομμυριούχους στο Μεσόγειο, ξεπερνώντας την Ιταλία που παραδοσιακά αποτελούσε την πρώτη τους επιλογή. Όμως, όπως αποκαλύπτουν οι άνθρωποι που σχεδιάζουν τις διακοπές του 1%, οι δισεκατομμυριούχοι δεν θέλουν πια να πάνε στη Μύκονο.
«Πραγματικά κανένας δεν θέλει να πάει στη Μύκονο», δηλώνει στο Business Insider η Jules Maury, διευθύντρια της Scott Dunn Private, μιας εταιρείας μέσα στον ταξιδιωτικό οργανισμό Scott Dunn, που εξυπηρετεί τους πελάτες που ξοδεύουν περισσότερα από 100.000 δολάρια τον χρόνο. Όπως λέει η ίδια, οι περισσότεροι από τους πελάτες της δαπανούν πολύ περισσότερα από αυτό το όριο για τις διακοπές τους. Το δρομολόγιο το οποίο τους προτείνει στην Ελλάδα, για διακοπές με σκάφος, περνά από την Πάρο και την Μήλο.
«Εάν έπρεπε να βάλω την Ιταλία, την Ισπανία, την Ελλάδα και τη Γαλλία σε μία κατάταξη φέτος, η Ελλάδα θα κέρδιζε. Η Ιταλία ήταν πάντα Νο1, αλλά πιθανότατα τώρα είναι Νο2», λέει ο Edward Granville, διευθυντής της Red Savannah, μιας εταιρείας του Λονδίνου που δουλεύει με πλούσιους ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο. Ο μέσος πελάτης του ξοδεύει 35.000 λίρες (40.000 ευρώ) για τις διακοπές του, όμως πολλοί δαπανούν τα διπλάσια, ενώ έχει και πολλούς πελάτες που ξοδεύουν 1 εκατ. δολάρια, όπως αποκαλύπτει.
«Τον τελευταίο χρόνο περίπου, όταν ο κόσμος λέει ότι θέλει να πάει στην Ελλάδα, αναφέρεται στην Πάρο. Όλοι γνωρίζουν ότι η Μύκονος είναι γεμάτη και πανάκριβη, αλλά η Πάρος είναι μια επιστροφή στην Ελλάδα που υπήρχε πριν να καταληφθεί από τα party animals και τα beach clubs», προσθέτει ο Granville.
«Ο κόσμος θέλει να πάει σε ακατοίκητα νησιά, κάπου που δεν υπάρχει ηλεκτρικό δίκτυο και ο μόνος τρόπος που μπορείς να το κάνεις αυτό είναι με σκάφος», εξηγεί η Maury.
Το Business Insider συνδέει την άνοδο που παρουσιάζει η Πάρος στις προτιμήσεις των εύπορων επισκεπτών με ξενοδοχεία όπως τα Cosme, Parilio και Avant Mar (με τη «σφραγίδα» του Nobu), τα οποία μεταμορφώνουν ένα νησί που τα προηγούμενα χρόνια δεν ήταν παρά ένας ενδιάμεσος σταθμός για τα δρομολόγια των πλοίων από την Αθήνα προς άλλους προορισμούς.
Διαβάστε εδώ ολόκληρο το θέμα στο moneyreview.gr
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.