H αναγέννηση της Lancia φαίνεται ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο. Η ιταλική μάρκα παρουσίασε πρόσφατα τη νέα Ypsilon και τώρα αποκάλυψε τη σπορ έκδοση HF με σήμα κατατεθέν το διάσημο ελεφαντάκι, που το συναντάμε σε διάφορα σημεία εξωτερικά και εσωτερικά του αμαξώματος. Η ειδοποιός διαφορά ωστόσο της νέας Lancia Ypsilon HF από τις θρυλικές Lancia Stratos HF και Delta HF του παρελθόντος είναι, ότι πρόκειται για ένα 100% ηλεκτροκίνητο και όχι βενζινοκίνητο μοντέλο!
Συγκεκριμένα, η σημερινή Lancia Ypsilon HF εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 240 ίππων σε συνδυασμό με μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh. Πρόκειται για έναν συνδυασμό που ανταποκρίνεται στο σπορ DNA της αριστοκρατικής μάρκας, καθώς χάρη σε αυτόν εκτοξεύεται η Ypsilon HF από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα.
Η ιταλική μάρκα παραμένει πάντως φειδωλή με τις πληροφορίες για το νέο σπορ μοντέλο της, επειδή θα λανσαριστεί μετά από ένα χρόνο και μέχρι τότε θα επιδιώξει να το διατηρεί στην επικαιρότητα αποκαλύπτοντας σταδιακά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του και τις επιδόσεις του.
Οι Ιταλοί αναφέρουν πάντως, ότι η έκδοση HF θα έχει ελαφρά φαρδύτερο και πιο χαμηλωμένο αμάξωμα από τις υπόλοιπες Ypsilon, για να ανταποκρίνεται καλύτερα οδηγικά στις απαιτήσεις της υψηλής ιπποδύναμης. Εδώ παίζει φυσικά τον ρόλο της και η ξεχωριστή εμφάνιση, που διαφοροποιεί αισθητικά τη νέα Lancia Ypsilon HF από τις απλές εκδόσεις χαμηλότερης ισχύος, κάτι που επιθυμεί ο κάτοχος ενός τέτοιου μοντέλου. Μπόνους από τη Lancia και η υπόσχεση, ότι θα λανσάρει σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα της και από μια σπορ έκδοση HF.
Νέα αγωνιστική έκδοση
Η Lancia παρουσίασε μαζί με την απλή Ypsilon HF και την αγωνιστική Rally 4 HF με αναφορά στο ένδοξο παρελθόν της μάρκας στα ράλι, καθώς αναγράφονται στην οροφή της οι χρονολογίες κατάκτησης των 10 παγκόσμιων τίτλων στο πρωτάθλημα WRC, που πραγματοποιείται από το 1973 έως σήμερα.
Η νέα Lancia Ypsilon Rally 4 HF εφοδιάζεται με ένα δυνατό, τρικύλινδρο μοτεράκι βενζίνης χωρητικότητας μόλις 1,2 λίτρων και με απόδοση 212 ίππων, που κατανέμονται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων πέντε σχέσεων και ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού.
Το συγκεκριμένο αγωνιστικό μοντέλο δεν προορίζεται ωστόσο για τις κορυφαίες κατηγορίες του WRC, αλλά πληροί τις προδιαγραφές της κατηγορίας Rally4, στην οποία συμμετέχουν κατά κύριο λόγο νεαροί οδηγοί για να πάρουν τις πρώτες εμπειρίες τους, πριν κάνουν το άλμα για υψηλότερα επίπεδα.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.