Μερικά αυτοκίνητα δεν γερνούν, αλλά ωριμάζουν σαν το καλό κρασί και παραμένουν στην αγορά αυτοκινήτου, αν και τα βαραίνουν αρκετά χρόνια. Οι κατασκευάστριες εταιρείες τα διατηρούν στη γκάμα τους για αρκετά περισσότερα χρόνια από μια πενταετία ή εξαετία, που αποτελεί συνήθως το χρονικό ορόσημο για την αντικατάσταση ενός μοντέλου από ένα νέας γενιάς.
Εννοείται, ότι μοντέλα που κυκλοφορούν συνεχώς ακόμη και μια δεκαετία, ανανεώνονται και αναβαθμίζονται στο ενδιάμεσο διάστημα, ώστε να θεωρούνται ανταγωνιστικά. Μάλιστα υπάρχει και ένα συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό που δεν πτοείται από το έτος λανσαρίσματος ενός καινούργιου αυτοκινήτου, αλλά ψάχνει για τέτοιες περιπτώσεις, επειδή συνδυάζουν συνήθως τις λογικές τιμές με αξιοπιστία και αντοχή, καθώς έχουν διορθωθεί ενδεχόμενα ελαττώματα και είχαν παρουσιαστεί αρχικά.
Δείτε 10 τέτοια αειθαλή Ι.Χ. με αρκετά χρόνια πορείας στην αγορά, μεταξύ των οποίων και ορισμένα που δεν τους φαίνεται η ηλικία τους.
Alfa Romeo Giulia
Το ιταλικό σεντάν παραμένει από κάθε άποψη επίκαιρο και εντυπωσιάζει με τις σικ γραμμές του, αν και κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2016 και μετράει ήδη 8 χρόνια καριέρας.
H νέα Alfa Romeo Giulia θα παρουσιαστεί το 2026 και θα χρησιμοποιεί το νέο πάτωμα STLA του μητρικού ομίλου Stellantis, που θα επιτρέπει μια μεγάλη γκάμα εξηλεκτρισμένων, αλλά και συμβατικών εκδόσεων.
Αudi Q2
Η Audi έχει καθυστερήσει αρκετά με την ανανέωση της γκάμας της και το Q2 το επιβεβαιώνει, καθώς υπάρχει ήδη από το 2016 στην αγορά.
Το δημοφιλές SUV διατίθεται αυτή την εποχή σε συμφέρουσες τιμές και εμφανίζει υψηλές πωλήσεις, ενώ θεωρείται πιθανό να μην υπάρξει διάδοχο μοντέλο, όταν ολοκληρωθεί ο κύκλος ζωής του.
Fiat 500
Το Fiat 500 παρουσιάστηκε το 2007 αποκλειστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετράει ήδη 17 χρόνια καριέρας με αρκετές ενδιάμεσες ανανεώσεις και αναβαθμίσεις.
Το δημοφιλές ‘’Πεντακοσαράκι’’ υπήρξε κομβικό για τη Fiat, η οποία δημιούργησε γύρω από αυτό μια ολόκληρη οικογένεια μοντέλων, όπως το πολυχρηστικό 500L και το SUV 500X, ωστόσο είναι προφανές ότι βρίσκεται στη δύση της καριέρας του.
Jeep Renegade
Το Jeep Renegade συνεχίζει απτόητο και παραμένει επίκαιρο, αν και πρόκειται για ένα μοντέλο που λανσαρίστηκε το 2014 και ανανεώθηκε κατά τη διάρκεια αυτής της δεκαετίας.
To συμπαγές μοντέλο της Jeep προβάλλει έντονα τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της μάρκας, ωστόσο μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με το Fiat 500X.
Mazda 2
Η ευρωπαϊκή γκάμα της Mazda απαρτίζεται κυρίως από μοντέλα με αρκετά χρόνια καριέρας, όπως τη γνωστή σειρά 2, που υπάρχει από τις αρχές του 2015 στην αγορά.
Το δημοφιλές Mazda 2 έχει ανανεωθεί και αυτό διακριτικά και στοχευμένα, ενώ σχετικά πρόσφατα απέκτησε και υβριδικές εκδόσεις.
Mitsubishi Space Star
Παλιό, αλλά καλό. Κάπως έτσι θα μπορούσαμε να περιγράψουμε το αειθαλές Mitsubishi Space Star, καθώς λανσαρίστηκε την άνοιξη του 2013, άρα μετράει ήδη 11 χρόνια ζωής με αρκετές ενδιάμεσες αναβαθμίσεις.
Το Space Star έχει ως βασικό όπλο του τη λογική τιμή αγοράς του, τους επαρκείς χώρους του και την αξιοπιστία των μοντέλων με το σήμα της Mitsubishi.
Renault Megane
Η Renault διατηρεί στη γκάμα της το Megane με κινητήρες εσωτερικής καύσης, που κυκλοφορεί από το 2016, παρά το λανσάρισμα του εξηλεκτρισμένου Megane E-Tech Electric στο μεσοδιάστημα.
Ο χρονικός ορίζοντας για το Megane συμβατικών προδιαγραφών είναι περιορισμένος, καθώς η Renault προχωρά αποφασιστικά στην ανανέωση της γκάμας της με αμιγώς ηλεκτρικά και φουλ εξηλεκτρισμένα μοντέλα.
Seat Ateca
To Αteca θεωρείται κομβικό μοντέλο για τη Seat, αφού λανσαρίστηκε το 2016 και αποτελεί το πρώτο SUV της ισπανικής μάρκας.
Το ισπανικό SUV παραμένει επίκαιρο μετά την πρόσφατη ανανέωση του και την αναβάθμιση των τεχνολογιών του.
Suzuki Vitara
Ένα από τα πιο επιτυχημένα αειθαλή μοντέλα της ευρωπαϊκής και της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου είναι το Suzuki Vitara, το οποίο κυκλοφόρησε ήδη το 2015.
Το Vitara ανανεώθηκε πρόσφατα και εξακολουθεί να παραμένει δημοφιλές με κύρια όπλα την αξιοπιστία και τις ικανότητες του στην άσφαλτο, αλλά και στο χώμα.
Volkswagen Polo
Το επιτυχημένο VW Polo έχει τα χρονάκια του, αφού ξεκίνησε την καριέρα του το 2017 και παραμένει στο προσκήνιο με ενδιάμεσες στοχευμένες παρεμβάσεις αναβάθμισης.
Το μέλλον του Polo παραμένει άγνωστο, καθώς δεν γνωρίζουμε αν θα υπάρξει διάδοχο μοντέλο ή αν θα αντικατασταθεί το 2025 από το ηλεκτρικό ID.2all.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.