Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια του ανανεωμένου Toyota GR Yaris, στο οποίο προστέθηκαν αγωνιστικά γονίδια και…ίπποι, ενώ θα εφοδιάζεται και με ένα υπερσύγχρονο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, εξελιγμένο από το αγωνιστικό τμήμα GAZOO Racing για εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων. Φυσικά, θα υπάρχουν εναλλακτικά και εκδόσεις με χειροκίνητο σασμάν έξι σχέσεων.
Η ταχύτητα αλλαγών των οκτώ σχέσεων του αυτόματου σασμάν παραπέμπει σε αγωνιστικό αυτοκίνητο, ενώ η λειτουργία του νέου κιβωτίου προσαρμόζεται, όσον αφορά στην επιλογή της σωστής σχέσης στο ιδανικό χρονικό σημείο, στις συνήθειες και τις επιθυμίες του οδηγού.
Θεαματική αναβάθμιση έγινε και στην απόδοση του τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων. Έτσι αποδίδει πλέον 280 ίππους ισχύ και 390 Nm μέγιστη ροπή στρέψης, ενώ μέχρι τώρα ‘’περιοριζόταν’’ σε 261 άλογα και 360 Nm. Να σημειώσουμε ότι η εξέλιξη και η δοκιμή του βελτιωμένου μοτέρ και του νέου αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων έγιναν σε αγώνες του Ιαπωνικού Πρωταθλήματος Ράλι και του πρωταθλήματος Τουρισμού Super Taikyu. Εκεί πραγματοποιήθηκαν και οι τελικές ρυθμίσεις των αναρτήσεων και του τιμονιού, όπως επίσης των τριών προγραμμάτων οδήγησης Sport, Normal και Εco.
Οι σχεδιαστικές αλλαγές είναι λίγες, αλλά στοχευμένες και αφορούν το νέο και πιο ανθεκτικό πλέγμα στο κάτω τμήμα της μάσκας, ενώ ο μπροστινός προφυλακτήρας απαρτίζεται από διαιρούμενα μέρη για ευκολότερες και φθηνές επισκευές. Στο πίσω μέρος απλά μετατοπίστηκαν τα φώτα ομίχλης και της όπισθεν από τον προφυλακτήρα στα φωτιστικά σώματα, για καλύτερη προστασία από ζημιές, ενώ και το φως των στοπ κατέβηκε και ευθυγραμμίστηκε μαζί τους.
Αρκετές αλλαγές έχουν γίνει στο εσωτερικό του αμαξώματος. Έτσι προβλέπεται ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών με γραφικά υψηλής ευκρίνειας και πληθώρα ενδείξεων για τον οδηγό. Επίσης, η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη κατά 15 μοίρες προς τον οδηγό, που έχει πλέον πιο κοντά του διάφορα χειριστήρια, για γρηγορότερη και ευκολότερη πρόσβαση. Οι σχεδιαστές του νέου Toyota GR Yaris βελτίωσαν εκτός των άλλων τη θέση οδήγησης με προσαρμογή του τιμονιού και χαμήλωμα του καθίσματος κατά 25 χιλιοστά, ενώ οι αλλαγές σχέσεων με επιλογέα γίνονται με αγωνιστικό τρόπο, δηλαδή σπρώχνεις τον μοχλό προς τα εμπρός για να κατεβάσεις ταχύτητα και τον τραβάς προς τα πίσω, για να ανεβάσεις.
Οι πωλήσεις του ιαπωνικού supermini με τις καυτές προδιαγραφές θα ξεκινήσουν τον Ιούλιο του 2024 στην Ευρώπη, όμως το βιβλίο των παραγγελιών και των online κρατήσεων για την Ελλάδα θα ανοίξει ήδη από τον Απρίλιο. Όσοι πιστοί σπεύσατε, καθώς ο αριθμός των διαθέσιμων αυτοκινήτων για κάθε χώρα θα είναι προκαθορισμένος από το εργοστάσιο και αρκετά περιορισμένος.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.