Με ένα πολύ ενδιαφέρον μοντέλο εμπλούτισε η Renault τη γκάμα των επιτυχημένων SUV της. To νέο Renault Symbioz δεν υιοθετεί τυχαία την ελληνική λέξη ‘’συμβίωση’’ ως ονομασία του, αλλά υλοποιεί -σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία- στην πράξη το γνωστό σλόγκαν της «αυτοκίνητα για να ζεις». Πρόκειται για μια φιλοσοφία, η οποία εστιάζει στη δημιουργία αυτοκινήτων, που προσφέρουν στους επιβάτες τους την αίσθηση της θαλπωρής του σπιτιού τους και εφαρμόζεται με συνέπεια από τη Renault στην πράξη εδώ και αρκετά χρόνια.
Το Symbioz τοποθετείται από πλευράς διαστάσεων μεταξύ του Captur και του Austral, άρα πρόκειται για ένα SUV της μικρομεσαίας κατηγορίας με 4.413 χιλιοστά μήκος, 1.797 χιλιοστά πλάτος και 1.575 χιλιοστά ύψος, ενώ το μακρύ μεταξόνιο των 2.638 χιλιοστών εγγυάται άνετους χώρους και στιβαρά πατήματα στο δρόμο. Οικογενειακών προδιαγραφών είναι και ο χώρος αποσκευών με όγκο, που κυμαίνεται από 492 έως 642 λίτρα, ανάλογα με τη θέση του κυλιόμενου πίσω καθίσματος με μέγιστη διαδρομή 16 εκατοστών.
Ο εξωτερικός σχεδιασμός του αμαξώματος αποτελεί μια σύνθεση δυναμικών και πρακτικών στοιχείων σε συνδυασμό με απαλές γραμμές και αρκετές καμπύλες. Το Symbioz προβάλλει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Renault με κύρια χαρακτηριστικά τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω και τις απλές πλαϊνές γραμμές. Το νέο γαλλικό crossover θα εφοδιάζεται με ζάντες 18 και 19 ιντσών για δυναμικότερη εμφάνιση και θα λανσαριστεί σε τρία διαφορετικά εξοπλιστικά επίπεδα, τα Techno, Iconic και Esprit Alpine.
Η πανοραμική οροφή με τεχνολογία υγρών κρυστάλλων κάνει σίγουρα τη διαφορά, ενώ στο κόκπιτ υπάρχουν ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,3 ιντσών και μια οθόνη 10,4 ιντσών για το προηγμένο σύστημα πολυμέσων OpenR Link με συνδεσιμότητα με τις πλατφόρμες Android Auto και Apple CarPlay. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η επιλογή της Renault να εφαρμόσει ένα μεικτό σύστημα μεταξύ ψηφιακών και αναλογικών λειτουργιών για τη διευκόλυνση του οδηγού και των επιβατών, αλλά και για αναβαθμισμένη οδική ασφάλεια.
Το νέο Renault Symbioz εφοδιάζεται με πληθώρα συστημάτων υποστήριξης του οδηγού και ασφάλειας οδήγησης, ενώ οι Γάλλοι έχουν δώσει μεγάλη έμφαση στο φινίρισμα και στην επιλογή ποιοτικών υλικών από το πάνω ράφι.
Όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα, υπάρχει ως μόνη επιλογή η έκδοση E-Tech Hybrid 145 με full hybrid τεχνολογία, η οποία βασίζεται σε έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και 94 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες 49 και 25 ίππων, με τον τελευταίο να παίζει τον ρόλο της μίζας εκκίνησης. Η συνολική ισχύς ανέρχεται σε 143 ίππους, η μπαταρία διαθέτει χωρητικότητα 1,2 kWh και το κιβώτιο ταχυτήτων έχει 4 σχέσεις για τον κινητήρα βενζίνης και 2 για το ηλεκτρικό μοτέρ.
Η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει ευεργετική επίδραση στην πράξη, αφού συμβάλλει σε εξοικονόμηση καυσίμου έως και 40% σε σχέση με έναν απλό βενζινοκινητήρα, ενώ το Renault Symbioz θα είναι σε θέση να καλύπτει σχεδόν το 80% των χιλιομέτρων του εντός πόλης αμιγώς ηλεκτρικά!
Δείτε το σχετικό βίντεο από την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Renault Symbioz
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.